10
اطلاعیه

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قرنطینه خانگی است

  • کد خبر : 8306
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قرنطینه خانگی است
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علی پیروزمنش، سرپرست این اداره کل، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای «علی پیروزمنش» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به بیماری کرونا، روابط عمومی این اداره کل اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
 
پس از درگذشت محمد محمدپور، مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اثر ابتلا به کرونا، تمامی همکاران اداره کل که در ارتباط نزدیک به آن مرحوم بوده‌اند، جهت انجام تست کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان معرفی شدند که خوشبختانه هیچ یک از همکاران درگیر این ویروس نبوده‌اند و تنها به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کارمندان مذکور اداره جهت گذراندن دوران قرنطینه مشغول دورکاری در منزل هستند.
 
شایان ذکر است، تنها یکی از همکاران پس از چند روز ابتلای مرحوم محمدپور به ویروس کرونا، با مثبت شدن تست کرونا در منزل و بیمارستان بستری شده است که خوشبختانه بهبودی حاصل شده و روزهای پایانی نقاهت را در منزل سپری می‌کند.
 
لذا از عموم رسانه‌های استان انتظار می‌رود اخبار مربوطه را از منابع موثق و از سوی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پیگیری و نشر دهند.
 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.