12

کاهش ساعات کاری اتوبوسرانی تبریز از شنبه

  • کد خبر : 8379
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کاهش ساعات کاری اتوبوسرانی تبریز از شنبه
در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه ۲۴ آبان ماه جاری تا اطلاع ثانوی، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت 6.15 صبح تا ساعت 7.30 شب انجام خواهد گرفت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تاکید شده از تاریخ فوق، ورود اتوبوس‌ها به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها به پایانه‌های موجود در مرکز شهر مراجعه نخواهند کرد.
 
متن کامل اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز بدین شرح است:
 
“قابل توجه شهروندان محترم!
 
پیرو مصوبه ستاد محترم مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴ تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶٫۱۵ صبح تا ساعت ۷٫۳۰ شب می‌باشد، ضمنا از تاریخ فوق ورود اتوبوس‌ها به هسته مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس‌های مسیرهای پایانه‌ها ضمن عدم مراجعه به پایانه های موجود در مرکز شهر بشرح ذیل خدمات‌رسانی خواهند نمود:
 
۱. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در  پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند نمود.
 
۲. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.
 
۳. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶-۱۰۶-۱۵۱-۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و (اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.
 
۴. اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهیدمطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین بطرف انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند نمود.
 

  1. در مسیر تندرو، اتوبوس‌های این مسیر در ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان ۲۲ بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده نمودن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاه‌ها طبق روال قبلی خواهد بود.

 
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.