7
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

قرارگاه خاتم‌الانبیا ۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ارس اجرا می‌کند

  • کد خبر : 8756
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۵:۴۱
قرارگاه خاتم‌الانبیا ۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ارس اجرا می‌کند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه ۴۰۰ میلیارد تومانی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای اجرای پروژه های عمرانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محسن نریمان اعلام کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه زیرساخت های حمل و نقل و اجرای پروژه های عمرانی منطقه آزاد ارس امضا شد.
 
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه انجام مطالعات اولیه و تفصیلی بر اساس استانداردها و الزامات نظام فنی و اجرایی کشوری بر عهده سازمان منطقه آزاد ارس می باشد و پس از انجام مطالعات، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) می بایست ظرف مدت تعیین شده پروژه های عمرانی ارس را آماده سازی و تحویل دهد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: اجرای پروژه به صورت سه عاملی بوده و نظارت بر حسن اجرای پروژه برعهده مهندسان مشاور صاحب صلاحیت خواهد بود و به منظور تسریع در اجرا و اتخاذ رویه واحد به منظور افزایش کیفیت و بهره‌وری، نظارت کارگاهی و عالیه توسط مهندس مشاور انجام خواهد شد.
 
منطقه آزاد ارس با ۵۱ هزار هکتار وسعت شامل بخش هایی از ۲ شهرستان جلفا و خداآفرین در شمالغرب ایران است که در نقطه صفر مرزی و در مجاورت با کشورهای ارمنستان، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.