6

فراخوان تامین تجهیزات پزشکی و دستگاه اکسیژن خانگی

  • کد خبر : 8907
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
فراخوان تامین تجهیزات پزشکی و دستگاه اکسیژن خانگی

فراخوان تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی، دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV از سوی رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی علاالدین اظهار کرد: این فراخوان با توجه به شرایط کنونی کشور متأثر از کرونابه منظور تبدیل و کنترل نیاز و قیمت بازار نسبت به تأمین نیاز دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV ، به شرح ذیل منتشر می‌شود:

۱- از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به تأمین دستگاه اکسیژن ساز خانگی و ماسک NIV دارند؛ دعوت می‌گردد درخواست رسمی خود را به انضمام مشخصات در قالب فرمت تعیین شده به پیوست به صورت نسخه فیزیکی و فایل در لوح فشرده CD به همراه مستندات لازم در خصوص پیشنهاد قیمت ارزی/ریالی، تاییدیه های فنی مربوط به محصول و اعلام زمان دقیق تحویل کالا در پاکت در بسته به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند. به درخواست‌هایی که با فرمت دیگری ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲- وارد کنندگان و تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC نیز می‌توانند در صورت تمایل در این فراخوان شرکت نمایند و در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.

۳- شرکت‌هایی که در فراخوان تأمین کالا به صورت فوریتی پذیرفته می‌شوند می‌بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.

۴- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تأمین کالای فوریتی می‌باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و به همراه مدارک ارائه نمایند.

۵- شرکت‌های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می‌بایست الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیندهای لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.

همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفاً با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی‌کند.

ب) شرکت‌های منتخب در فراخوان می‌بایست پس از تولید و یا ترخیص تمامی اقلام با نظارت وزارت بهداشت کالا را توزیع نمایند.

۶- تمامی شرکت‌های پذیرفته شده موظف هستند در بازه‌های زمانی یک ماهه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.

۷- در صورت کوتاهی شرکت‌های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تأمین به موقع، سهمیه داده شده جهت واردات لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان‌های بعدی ممانعت به عمل خواهد آمد.

۸- مهلت ارائه پیشنهادات و تحویل پاکت‌ها ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ است.

۵۰۷۶۰۷۵

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.