9
مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی:

هتل ۴ ستاره در بلندترین برج تجاری و خدماتی کشور در تبریز راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 940
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
هتل ۴ ستاره در بلندترین برج تجاری و خدماتی کشور در تبریز راه اندازی می‌شود
مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش گردشگر در آذربایجان شرقی، گفت: هتل چهار‌ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز با ۱۴۰ تخت به زودی بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از تسنیم، احمد حمزه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش گردشگر در آذربایجان شرقی، گفت: هتل چهار‌ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز با ۱۴۰ تخت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی در ایام کرونایی بدون وقفه در حال پیگیری است، افزود: تلاش می کنیم آمادگی خود را برای بعد از اتمام کرونا و پذیرش گردشگران ارتقا دهیم و زیرساخت ها را تقویت کنیم.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به صدور مجوزهای ساخت هتل در این استان، تعداد هتل‌های استان را یادآور شد و گفت: ۴ هتل «۵ ستاره» و ۴ هتل «۴ ستاره» در حال ساخت است که تا مجموع هتل‌ها به ۳۵ هتل برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از هتل مرکز تجارت جهانی، ظرفیت تخت های استان به حدود ۱۱ هزار و ۶۸۰ تخت می رسد، ابراز داشت: با تکمیل پروژه های نیمه تمام هتل های استان، ظرفیت هتل ها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حمزه زاده، هتل چهار‌ ستاره مرکز تجارت جهانی را به دلیل موقعیت خاص خود، از جمله هتل‌های شاخص تبریز در آینده دانست و افزود: ساختمان اصلی این مجموعه شامل ۳۷ طبقه بوده و با ارتفاع ۱۵۲ متر بلندترین برج تجاری، خدماتی، گردشگری کشور است که از این برج، ۷۸ اتاق با ظرفیت ۱۴۰ تخت وارد مدار خدمات رسانی می‌شود.

وی حجم سرمایه گذاری در هتل چهار ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز را قریب به ۹۹ میلیارد تومان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این هتل، هم اکنون در حال تکمیل مراحل عمرانی است و با آغاز بکار این هتل برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد کرد.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، تصریح کرد: این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی، به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ساختمان اصلی این مجموعه شامل ۳۷ طبقه بوده و با ارتفاع ۱۵۲ متر بلندترین برج تجاری، خدماتی و گردشگری کشور است که مراحل اجرایی احداث مرکز تجارت جهانی ایران با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل راه و شهرسازی و با سرمایه‌گذاری «علی کمک‌پناه» و «گروه مهندسی پردیسان» در سال ۱۳۸۶ شروع شد و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ افتتاح شد که با ثبت در اتحادیه مراکز تجارت جهانی نقش قابل توجهی در فرایند جهانی شدن تجارت ایران ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.