7
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

بزرگراه تبریز – سهند به زودی افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 9685
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
بزرگراه تبریز – سهند به زودی افتتاح می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح اتوبان تبریز- سهند در ۲۶ آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، جواد رحمتی روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی افزود: عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز همزمان با افتتاح اتوبان آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اولویت‌های استان در اجرای طرح اقدام مسکن ملی گفت: خوشبختانه روحیه بسیار خوبی در بین متولیان امر استانی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با مسکن دار کردن افراد نیازمند و صاحب مسکن به دغدغه مهم تعدادی از اقشار جامعه پایان دهیم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: نزدیک به ۵۴ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که پس از پایش‌های لازم و تطبیق شرایط متقاضیان با شرایط مندرج در بخشنامه‌های ابلاغی، ۲۱ هزار نفر مشمول استفاده از مزایای این طرح شده‌اند که سایر فرآیندهای لازم در حال اجراست.
در این جلسه، واگذاری ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند به پیمانکاران، مشروط به برگزاری ۲ مناقصه در روزنامه تصویب شد.
بزرگراه تبریز ـ سهند با ۲۲ کیلومتر در ۲ قطعه و به صورت چهار بانده اجرا شده است که ساخت قطعه اول آن به طول هفت کیلومتر از سمت شهر جدید سهند از سال ۸۹ و قطعه دوم آن با ۱۵ کیلومتر طول از سمت تبریز در سال ۹۰ آغاز شده است.
با بهره‌برداری از این بزرگراه زمان سفر در این مسیر به ۱۰ دقیقه کاهش  می یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=9685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.