دوشنبه ۰۵ خرداد, ۱۳۹۹

مقالات مرتبط

بهانه‌ای برای شومن بازی اعضای شورا و نمایندگان مجلس ۰۳ خرداد, ۱۳۹۹ افزایش اعضای هیات‌مدیره سازمان فناوری با لابی دو تن از اعضای شورا ۰۱ خرداد, ۱۳۹۹ شهرداری در نظارت بر آسفالت‌ریزی کوتاهی می‌کند ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ موزه مشاغل در آینده نزدیک مجدد دایر می شود/ «سرابی اقدم» هم می‌تواند در موزه مشاغل به فعالیت خود ادامه بدهد ۳۰ اردیبهشت, ۱۳۹۹ جزییات برچیده شدن موزه مشاغل تبریز/ حمایتم نکردند؛ جمع کردم ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۹ مرگ موزه مشاغل تبریز در روز جهانی موزه‌ها! ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ضرورت به روزرسانی استراتژی مترو در تبریز ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹ آزادراهی که ورودی و خروجی‌های غیرفنی آن کار دستش می‌دهد ۲۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹
نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 1

    بایراق

    پایانه ایستگاه مترو در امیدان ورودی ائل گلی تداخل منظری وترافیک سنگین ایجاد کرده باید مانند مترو تجریش و…تهران زیر زمینی شود یا این پایانه در بیابانهای حد فاصل تبریز باسمنج جاسازی گردد همچنین باید با یک خط آهن معمولی مانند باید از روی زمین به منطقه باسمنج امتداد یابد در اینصورت مسافران زیادی خواهد داشت و در آمد زا خواهد شدمنطقه ائل گلی اغلب ماشین سوازری دارند

    پاسخ