به گزارش تبریزمن، عملیات لاک پشتی احداث اتوبان ۹۰ کیلومتری تبریز – اهر که به منظور جلوگیری از تصادفات مرگبار خودروها این مسیر در جاده ی باریک قدیم انجام می گیرد در حالی بعد از نزدیک به ۲۰ سال درآستانه ی بهره برداری قرار گرفته است که عدم ایجاد دور برگردان های غیر همسطح در طول آن خطر بالقوه ی وقوع حوادث ناگوار را همچنان در پی دارد !
همانطوری که در تصویر هم مشخص است تابلوهای بزرگ ، بریدگی های دوربرگردان را از باند سرعت همسطح مسیر رفت مستقیما به باند سرعت مسیر برگشت نشان می دهد !
در حالی که در فرصت طولانی تاخیر چندین ساله در احداث این پروژه امکان ایجاد دور برگردان های غیر همسطح میسر بود تا با انجام آن خطر تصادفات مرگباراین محور مشهور به جاده ی مرگ که ناکنون صدها نفر قربانی گرفته است کاهش پیدا کند و در آینده نیاز به دوباره کاری های پر هزینه بوجود نیاید !
راستی تا کی باید مردم تاوان قصور برخی متولیان و متصدیان نا کارآمدی را در عدم ایفای مسوولانه ی ماموریت های محوله بدهند که سرنوشت آنان را فدای مسامحه و بی مبالاتی ها و عملکردهای آماری باری به هر جهت میکنند و هزینه های مادی و معنوی مضاعفی را برای جبران آن موجب می شوند؟!