به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به پیشینه استقرار مدیریت انرژی در این شرکت ادامه داد: سیستم مدیریت انرژی منطبق بر استانداردهای روز دنیا اجرا و پایش می گردد.
وی با اشاره به شرایط کنونی بحران تولید و توزیع برق، اظهار داشت: همکاری همه جانبه در مدیریت بحران ها، مسؤولیت اجتماعی این شرکت در قبال مردم بوده و تلاش گردیده با راهکارهایی نظیر نصب و راه اندازی سیستم HRV ساختمان مرکزی شرکت با راندمان بیش از ۷۰% با داده های اندازه گیری مستقیم، اصلاح سیستم روشنایی، مشارکت در طرح پیک سایی برق، اطلاع رسانی در خصوص عدم استفاده از کولر گازی و منع استفاده از برق در سیستم های سرمایشی طی ساعات اداری، فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی، پایش مصارف برق و… نسبت به مدیریت و بهینه سازی مصرف برق اقدام گردد.
توحیدی درخصوص سایر اقدامات اجرایی در حوزه مدیریت انرژی در ۴ ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: تعویض پنجره های ادارات گاز، ممیزی انرژی ساختمان ادارات گاز، خرید ۸ دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق در موارد قطع برق، قرار گرفتن کلیه ساختمان های اداری شامل ۶۴ ساختمان در برنامه تعیین برچسب انرژی سالانه حسب الزام استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱، پایش درجه رفاه ادارات و گزارش رعایت الگوی مصرف در فصول گرم تابستان در طرح پیک سایی در تابستان از سایر اقدامات اجرایی در این حوزه می باشد.