به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، مهندس شکوری با اعلام این مطلب گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مندی مشتریان اقدامات خوبی در مرکز تماس ۲۰۲۰ استان انجام گرفته و شاخص سطح سرویس در این مرکز به ۹۷ درصد افزایش یافته است که از میانگین کشوری بالاتر میباشد. همچنین میانگین زمان انتظار مشتریان به ۲۱ ثانیه کاهش یافته که با توجه به هدف کمتر از ۶۰ ثانیه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی همچنین افزود: افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق ارتباط موثر با آنان و پشتیبانی خدمات در سریع ترین زمان از اولویتهای مخابرات استان در مرکز ۲۰۲۰ میباشد.
ارتقاء شاخصهای مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجان شرقی
براساس آخرین ارزیابی معاونت مشتریان شرکت مخابرات ایران، شاخصهای مرکز تماس مخابرات منطقه آذربایجانشرقی در حد استاندارد و قابل قبولی قرار دارد.
لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=32294
- ارسال توسط : رصد
- 346 بازدید
- بدون دیدگاه