به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی، علاوه بر دیدارهای حضوری، پاسخگوی ۷۰ پیام دریافتی از سامانه اینترنتی ارتباط مستقیم با مدیرعامل بوده است.
بر اساس این گزارش، در طول سال ۱۴۰۰ مدیرعامل این شرکت و جانشین ایشان، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی، طی ۴ نوبت حضور در محل استانداری، پاسخگوی ۳۶ تماس واصله با سامانه سامد مرتبط با درخواستهای گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان بودهاند.
این گزارش میافزاید: دیدار چهره به چهره مردم و مسؤولین علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی را فراهم می آورد.
لازم به ذکر است علاوه از استقرار میز خدمت در ساختمان مرکزی و سایر ادارات تابعه شرکت گاز استان بصورت دائم و روزانه، مدیران و مسؤولین این شرکت در فرصتهای پیش آمده و در مناسبتهای مختلف، از جمله در حاشیه مراسم نماز جمعه، هفته دولت و مراسم دهه مبارک فجر، با برپایی میز خدمت حضوری پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بودهاند.
ثبت ۱۷۲ دیدار مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم و مسؤولین و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، در سال گذشته 172 برنامه دیدار مردمی داشته است.
لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=38439
- ارسال توسط : رصد
- 464 بازدید
- بدون دیدگاه