به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی افزود: بسیاری از گردشگران از طریق QR-Code و کافه بازار نسبت به بارگیری نرمافزار همراه ارس و استفاده از اطلاعات آن اقدام کردهاند.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد ارس از ۱.۵ هزار متر تبلیغات محیطی نوروز داخل محدودههای منطقه آزاد ارس خبر داد و تصریح کرد: معرفی اماکن گردشگری، توصیههای ایمنی و رانندگی، عفاف و حجاب، خانواده و جمعیت، تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، راهنمای مسیر خودروهای سنگین و پارکهای ویژه مسافران، اطلاعیه مناسبتهای فرهنگی و ورزشی، شعار سال، معرفی رتبههای برتر ارس و راهنمای نصب نرم افزار همراه ارس محتوای تبلیغات محیطی را در برگرفت.
وی از انتشار بیش از ۴۰ کلیپ در این ایام خبر داد و افزود: ۱۵ کلیپ یک دقیقهای از جاذبههای گردشگری منطقه تهیه و با عنوان «ارس من» در رسانههای پرمخاطب کشور، صفحات گردشگری و شبکههای تلویزیونی تماشا و آیفیلم به صورت گسترده منعکس شد و ۲۸ کلیپ نیز از وقایع و رویدادها تهیه و در رسانهها بازتاب یافت.
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به گزارشات شبکههای تلویزیونی یک و خبر از افزایش سفرهای نوروزی به ارس، یادآور شد: در این ایام جاذبههای گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم اهالی و محیط زیست منطقه در برنامه تلویزیونی اهل سفر شبکه مستند در ۵ قسمت مستمر به تصویر کشیده شد.
وی به حضور عکاسان خبرگزاریهای مختلف در منطقه و ثبت تصاویر حضور گردشگران در ارس اشاره کرد و گفت: ماحصل تلاش شبانهروزی همکاران این مدیریت و سایر کمیتهها در قالب ویژهنامه نوروزی ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.
قنبرزاده نصب QR-Code نظرسنجی در اماکن خدماترسان و رصد روزانه پیشنهادات و انتقادات و پیگیری آنها توسط کارشناس ارتباطات مردمی این مدیریت، تبلیغات محیطی اماکن گردشگری ارس در سایر شهرها و برقراری ارتباطات رادیویی از منطقه را از دیگر اقدامات انجام شده در نوروز ۱۴۰۲ عنوان کرد.