به گزارش تبریزمن، روح الله بیات مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، امرووز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجانشرقی حدود ۵۵ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۱۱( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) توسط همکارهای ما پاسخ داده شده است.
وی افزود: در این تماس درخواستها، شکایات، پیشنهادها و انتقادات مردمی شنیده شد و در کنار آن، ۲۹ میز خدمت ارتباطات مردمی تشکیل شد که با حضور معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرای رئیس جمهور بود و در این میز خدمتها به صورت حضوری برای ۱۵ هزار نفر انجام گرفت.
مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه تک به تک نامههایی که مردم استان آذربایجانشرقی به رئیس جمهور دادهاند، رسیدگی خواهد شد و به همه آن افراد پیامک ارسال خواهد شد، ادامه داد: پیشبینی بر این است که حداکثر تا یک هفته تا۱۰ روز آینده همه نامههای تقدیمی در سیستم ثبت میشود و برای هموطنان پیامک ثبت مورد ارسال خواهد شد.
وی گفت: در پیامکهای ارسالی اطلاعات جهت پیگیری کارهایشان داده خواهد شد.