به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این کارگاه، خلق ارزش برای کالا، ارتباط و شناخت از مشتری که اولین قدم جهت ورود به بازار میباشد، تعریف استراتژی ورود به بازار و نحوه ارائه محصول توسط دکتر ابوالفضل بادامچی به شرکتکنندگان آموزش داده شد.
نحوه بازاریابی و فروش در فضای مجازی و اینترنت، ارزشگذاری و قیمتگذاری محصولات از دیگر موارد مورد بحث در کارگاه آموزشی برندسازی و فروش است که میتواند زمینه و نحوه عرضه و فروش محصولات به صورت اینترنتی را فراهم سازد که نقش موثری در بازار اینترنتی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا خواهد داشت.
این کارگاه توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و در ۵ جلسه متوالی برگزار خواهد گردید.