3
وضعیت مسیرگشایی در شورای شهر؛

ضرورت ادامه پروژه‌ های بازآفرینی شهری

  • کد خبر : 78321
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
ضرورت ادامه پروژه‌ های بازآفرینی شهری
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگذاری نصر، عضو شورای شهر تبریز گفت: پروژه‌های مسیرگشایی در کاهش بار ترافیکی و افزایش رضایت شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است.

“غلامرضا احمدی” در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز که در عمارت تاریخی ساعت برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، با بیان اینکه این روز برای تقدیر از رشادت‌ها، فداکاری‌ها، حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی انسان‌های فداکاری به نام آتش نشانان است، اظهار کرد: این روز عزیز را به آتش نشانان تبریک می‌گویم و یاد و نام شهدای آتش نشان را گرامی داشته و از خدا برای آتش نشانان مصدومت طلب شفا می‌کنیم.
احمدی در رابطه با بازگشت پرویز هادی به صحن شورا گفت: این امر بر اساس نامه فرمانداری صورت گرفته که در پی نامه درخواستی شورا برای تعیین و تکلیف شرایط آقای هادی در نظر گرفته شده بود.

ضرورت ادامه پروژه‌های بازآفرینی شهری
“یاسین‌بجانی” در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسیرگشایی طی دوره فعلی، از پیشرفت‌های قابل توجه در این زمینه خبر داد و‌ گفت: بسیاری از مسیرگشایی‌های انجام شده فراتر از وظایف ذاتی شهرداری بوده و با تلاش‌های مضاعف مسئولین شهری محقق شده است.
وی به برخی از مسیرگشایی‌های باقیمانده اشاره کرد و ابراز کرد: بی‌تردید ادامه پیگیری پروژه‌های بازآفرینی و اجرای آن‌ها اهمیت بسزایی برای شهر در شرایط بحرانی خواهد داشت.
این عضو شورای شهر تبریز به موضوع بازآفرینی شهری پرداخت ‌‌گفت: شهرک امام به عنوان بهترین منطقه برای اجرای این طرح است که تکمیل این پروژه در دوره فعلی، بر اهمیت احیای این منطقه برای ایجاد زندگی پویا و بهبود وضعیت شهری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ضرورت تکمیل پروژه‌های مسیرگشایی برای تسهیل ترافیک و رضایت شهروندان
“چمنی” در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره بر لزوم تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها تاکید کرد و‌ گفت: بی‌تردید پروژه‌های مسیرگشایی در کاهش بار ترافیکی و افزایش رضایت شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است و شهرداری نیز اقدامات لازم برای تملک املاک مورد نیاز را انجام داده است.
وی ابراز کرد: با صرف هزینه‌های اندک می‌توان این پروژه‌ها را به پایان رساند، لذا از مسئولین میخواهیم با جدیت بیشتری به این موضوع پرداخته و با تکمیل این پروژه‌ها، گره از مشکلات ترافیکی شهر باز کنند.

انتقاد و تقدیر برگی از عملکرد شهرداری تبریز
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به عملکرد سایر کلانشهرها اظهار کرد: عملکرد شهرداری تبریز در زمینه پرداخت حقوق کارمندان کاملا موفق بوده است.
وی به پروژه انقلاب اشاره کرد و گفت: این‌پروژه پس از سال‌ها بلاتکلیفی، توسط شهرداری تبریز به اتمام رسید و تکمیل این پروژه گامی مهم در جهت بهبود وضعیت شهری است.
برگی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا به وضعیت برخی از پروژه‌های عمرانی شهر انتقاد داشتند، تصریح کرد: یکی از این انتقادات به اولویت‌بندی پروژه‌ها مربوط می‌شود.
این عضو شورای تبریز با اشاره به پروژه کوی فروردین، از قرار گرفتن این پروژه در اولویت سوم انتقاد کرد و خواستار تسریع در اجرای آن شد.
وی به موضوع اراضی واگذار شده توسط اهالی خلجان به شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری برای اجرای پروژه‌های مربوطه در این منطقه باید سریعا اقدام نماید تا اعتماد مردم جلب شود.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=78321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.