1
شهرداری منطقه ٧ کلانشهر تبریز خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی در تبریز

  • کد خبر : 81129
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
برگزاری چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی در تبریز
شهردار منطقه ٧ کلانشهر تبریز گفت: یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط و حمایت از هنرمندان است و بر این اساس جشنواره تئاتر استانی را آغاز کردیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگذاری نصر، “اصغر آدی بیک” شهردار منطقه ٧ تبریز در ادامه گفت: امسال با توجه به وضعیت بودجه ای نسبت به دو سال گذشته جهش عمرانی و خدماتی داشته ایم.
وی افزود: ۶۵٠ میلیارد برای پروژه های میدانی در سطح منطقه ٧ بیش از ۵٠ پروژه در حال اجرا و هم اکنون فعال است.
وی در ادامه به برنامه های فرهنگی این منطقه پرداخت و گفت: ١٢٧ برنامه مصوب داشتیم که همه آن ها اجرا شده است، امسال در این برنامه ها ٢٢١ هزار مخاطب داشتیم

 

آدی بیک تاکید کرد: یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط و حمایت از هنرمندان است و بر این اساس جشنواره تئاتر استانی را آغاز کردیم.
وی اضافه کرد: ٢٠الی ٢۵ میلیارد بودجه فرهنگی امسال شهرداری منطقه ٧ است، ۵٢ هفته ورزشی و فرهنگی برای تمامی مناطق ابلاغ شده است، شهروندانی که در این رابطه برنامه دارند پذیرای برنامه آن ها با هدف ارتقای فرهنگ و آموزش هستیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای این جشنواره ٢۵٠ میلیون تومان هزینه خواهد شد.
“امیر مهروند” دبیر جشنواره گفت: این جشنواره امسال به همت شهرداری منطقه ٧ برگزار خواهد شد، ٢٧ اثر از شهر های استان ارسال شده است که ١٢ اثر از آن ها پذیرفته شده و داوری خواهد شد و بقیه اثر ها بصورت جنبی به اجرا خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: در این جشنواره از ٧ شهر مهمان خواهیم داشت، داوری این اثر ها در بوستان قرآن خواهد بود و ٣۶ اثر نمایشی در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=81129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.