0

@media screen and (min-width: 768px){ .box.ads.fixed-ad:not(.hidden-xs) { display: none !important; } } footer div.small { align-self: end; text-wrap: nowrap; max-width: max-content; margin: 1rem } .my-mt–10{ margin-top: -10px; } .my-mb-20{ margin-bottom: 20px; } .my-mb-0{ margin-block: 0 !important; } .my-mb-0 ul li { margin-block: 0 !important; } .mybg-purple{ background-color:purple; } @media (max-width: 767.98px) { .my-sm-white-title.desc-overlay>div ul li .desc a { color: #fff !important; } } .box.myticker-header>header h2 a { opacity: 1; width: max-content; } .box.myticker-header>header h2 { background-color: red; width: fit-content !important; } .rounded-img.desc-overlay ul li figure a img, .rounded-img.desc-overlay ul li figure, .rounded-img.desc-overlay ul li figure a:after { border-radius: 1rem; } .compact{ margin-top: 0 !important; } .compact li{ margin-bottom: -14px !important; } .box-v figure a { padding-bottom: 180% !important; } .responsive-iframe { top: 0; left: 0; bottom: 0; right: 0; width: 100%; height: 40vh; } .live-box>header h2:before { display: block; content: “🔴 زنده”; width: 75px; background: none; color: red; height: 26px; -webkit-animation: blink 1s; animation: blink 1s; -webkit-animation-iteration-count: infinite; animation-iteration-count: infinite; } .live-box>header h2 { padding-right: 58px; } window.addEventListener(‘load’, function() { const section = document.getElementById(‘box3666’); if (section){ const ul = section.querySelector(‘ul’); const newLi = document.createElement(‘li’); ul.prepend(newLi); const iframe = document.createElement(‘iframe’); iframe.src = ‘https://tv.irna.ir/’; iframe.frameBorder = ‘no’; iframe.scrolling = ‘no’; iframe.allowFullscreen = true; iframe.allow=”autoplay”; iframe.classList.add(‘responsive-iframe’); newLi.appendChild(iframe); } }); #menu ul li.live a { color:red; padding: 0 5px; } #menu ul li.live a:before { display: inline-block; width: 8px; height: 8px; border-radius: 4px; background: red; content: ”; margin-left: 5px; -webkit-animation: blink 1s; animation: blink 1s; -webkit-animation-iteration-count: infinite; animation-iteration-count: infinite; } section.live { overflow: hidden; } iframe{ width: -webkit-fill-available; } section.live iframe{ width: fit-content; position: absolute; top: 3rem; right: 0; width: fit-content; } section.live img{ width: -webkit-fill-available; } body.bg-worldcup2022 #mainbody { background-color: white !important; } https://irna.ir/xjTpXW ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ – ۰۹:۵۴ کد خبر 85811638 استان‌ها / آذربایجان شرقی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴، ۹:۵۴ کد خبر: 85811638 استان‌ها آذربایجان شرقی T T ۰ نفر پرویز بابایی برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بزرگراه طرح های عمرانی بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی مرند مصاحبه اختصاصی جلفا تکمیل باند دوم بزرگراه مرند – جلفا نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال است ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴، ۹:۵۴ کد خبر: 85811638 تبریز – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی باند دوم بزرگراه مرند – جلفا، گفت: تکمیل این طرح نیازمند تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال است. بابک نجفیان، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول کلی این طرح ۶۱ کیلومتر بوده که ۵۴ کیلومتر آن زیر ترافیک رفته و هفت کیلومتر آن نیازمند تکمیل است. وی با بیان اینکه عمده مشکل این پروژه عدم تخصیص اعتبار است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۷۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مطالبات پیمانکار است. مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، امسال این پروژه تکمیل و زیر ترافیک می رود، گفت: در زمان کنونی قطعه ۱ب این طرح به طول ۱۶ کیلومتر به بهره برداری رسیده، قطعه ۲ب به طول چهار کیلومتر زیر ترافیک رفته و قطعه ۳ ب به طول هفت کیلومتر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است. نجفیان، با بیان اینکه این پروژه با مشارکت منطقه آزاد ارس اجرا می شود، ادامه داد: اجرای قطعه۱ الف این طرح به طول ۳۴ کیلومتر از خروجی این منطقه تا محدوده هرزندات در تعهد منطقه آزاد ارس بوده که اجرا و به بهره برداری رسیده است. وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح در کاهش ترافیک این مسیر و جلوگیری از تصادفات جاده ای نقش بسزایی ایفا می کند، یادآور شد: این بزرگراه از مسیرهای اصلی اتصال استان به کشورهای اوراسیا و اروپا و رسیدن به بازارهای منطقه بوده و تکمیل آن موجب افزایش زیرساخت های ترانزیتی، رونق اقتصادی و تسهیل صادرات و واردات استان می شود. به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، بزرگراه مرند – جلفا ۶۱ کیلومتر است که طبق تفاهم نامه با منطقه آزاد ارس ۳۴ کیلومتر از این پروژه از سمت جلفا در تعهد این منطقه صنعتی تجاری بوده و برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. این بزرگراه به دلیل منتهی شدن به منطقه آزاد ارس و تردد پرشمار وسایل نقلیه در آن، از مسیرهای حادثه ساز آذربایجان شرقی بوده که سالیانه دهها نفر در این جاده مصدوم می شوند یا فوت می کنند. استان‌ها آذربایجان شرقی ۰ نفر پرویز بابایی برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بزرگراه طرح های عمرانی بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی مرند مصاحبه اختصاصی جلفا اخبار مرتبط مشارکت منطقه آزاد ارس با وزارت راه در ساخت بزرگراه مرند – جلفا تبریز – ایرنا – استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال… آزادراهی در آذربایجان شرقی به بلندای اتصال ۲ قاره به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، آزادراه تبریز – مرند- بازرگان به طول ۲۸۰ کیلومتر که از ۱۸ سال پیش کلنگ آن زده… مشارکت ۶۰۰ میلیارد ریالی منطقه آزاد ارس در تکمیل آزادراه مرند- جلفا به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار… باند دوم بزرگراه مرند – جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: باند دوم بزرگراه… بیشتر بخوانید مشارکت منطقه آزاد ارس با وزارت راه در ساخت بزرگراه مرند – جلفا آزادراهی در آذربایجان شرقی به بلندای اتصال ۲ قاره مشارکت ۶۰۰ میلیارد ریالی منطقه آزاد ارس در تکمیل آزادراه مرند- جلفا باند دوم بزرگراه مرند – جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است نظر شما شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ نام ایمیل نظر شما * * لطفا متن تصویر را در جعبه متن وارد کنید ارسال const bd = document.querySelector(‘body’); bd.classList.remove(‘dark’); .nt-news #header { background-color: #0c3555; } #header { background-color: #ACACAC; } @media screen and (min-width: 768px){ .box.ads.fixed-ad:not(.hidden-xs) { display: none !important; } } footer div.small { align-self: end; text-wrap: nowrap; max-width: max-content; margin: 1rem } .my-mt–10{ margin-top: -10px; } .my-mb-20{ margin-bottom: 20px; } .my-mb-0{ margin-block: 0 !important; } .my-mb-0 ul li { margin-block: 0 !important; } .mybg-purple{ background-color:purple; } @media (max-width: 767.98px) { .my-sm-white-title.desc-overlay>div ul li .desc a { color: #fff !important; } } .box.myticker-header>header h2 a { opacity: 1; width: max-content; } .box.myticker-header>header h2 { background-color: red; width: fit-content !important; } .rounded-img.desc-overlay ul li figure a img, .rounded-img.desc-overlay ul li figure, .rounded-img.desc-overlay ul li figure a:after { border-radius: 1rem; } .compact{ margin-top: 0 !important; } .compact li{ margin-bottom: -14px !important; } .box-v figure a { padding-bottom: 180% !important; } .responsive-iframe { top: 0; left: 0; bottom: 0; right: 0; width: 100%; height: 40vh; } .live-box>header h2:before { display: block; content: “🔴 زنده”; width: 75px; background: none; color: red; height: 26px; -webkit-animation: blink 1s; animation: blink 1s; -webkit-animation-iteration-count: infinite; animation-iteration-count: infinite; } .live-box>header h2 { padding-right: 58px; } window.addEventListener(‘load’, function() { const section = document.getElementById(‘box3666’); if (section){ const ul = section.querySelector(‘ul’); const newLi = document.createElement(‘li’); ul.prepend(newLi); const iframe = document.createElement(‘iframe’); iframe.src = ‘https://tv.irna.ir/’; iframe.frameBorder = ‘no’; iframe.scrolling = ‘no’; iframe.allowFullscreen = true; iframe.allow=”autoplay”; iframe.classList.add(‘responsive-iframe’); newLi.appendChild(iframe); } }); #menu ul li.live a { color:red; padding: 0 5px; } #menu ul li.live a:before { display: inline-block; width: 8px; height: 8px; border-radius: 4px; background: red; content: ”; margin-left: 5px; -webkit-animation: blink 1s; animation: blink 1s; -webkit-animation-iteration-count: infinite; animation-iteration-count: infinite; } section.live { overflow: hidden; } iframe{ width: -webkit-fill-available; } section.live iframe{ width: fit-content; position: absolute; top: 3rem; right: 0; width: fit-content; } section.live img{ width: -webkit-fill-available; }

  • کد خبر : 110481
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
@media screen and (min-width: 768px){
.box.ads.fixed-ad:not(.hidden-xs) {
    display: none !important;
}
}
footer div.small {
    align-self: end;
    text-wrap: nowrap;
    max-width: max-content;
    margin: 1rem
}

.my-mt–10{
margin-top: -10px;
}

.my-mb-20{
margin-bottom: 20px;
}

.my-mb-0{
    margin-block: 0 !important;
}

.my-mb-0 ul li {
    margin-block: 0 !important;
}

.mybg-purple{
    background-color:purple;
}

@media (max-width: 767.98px) {
.my-sm-white-title.desc-overlay>div ul li .desc a {
    color: #fff !important;
}
}

.box.myticker-header>header h2 a {
    opacity: 1;
    width: max-content;
}

.box.myticker-header>header h2 {
    background-color: red;
    width: fit-content !important;
}

.rounded-img.desc-overlay ul li figure a img, .rounded-img.desc-overlay ul li figure, .rounded-img.desc-overlay ul li figure a:after {
    border-radius: 1rem;
}
.compact{
    margin-top: 0 !important;
}

.compact li{
    margin-bottom: -14px !important;
}

.box-v figure a {
     padding-bottom: 180% !important;
}

.responsive-iframe {
  top: 0;
  left: 0;
  bottom: 0;
  right: 0;
  width: 100%;
  height: 40vh;
}

.live-box>header h2:before {
    display: block;
    content: “🔴 زنده”;
    width: 75px;
    background: none;
    color: red;
    height: 26px;
    -webkit-animation: blink 1s;
    animation: blink 1s;
    -webkit-animation-iteration-count: infinite;
    animation-iteration-count: infinite;
}

.live-box>header h2 {
    padding-right: 58px;
}



        window.addEventListener(‘load’, function() {
        const section = document.getElementById(‘box3666’);
if (section){

        const ul = section.querySelector(‘ul’);

        const newLi = document.createElement(‘li’);

        ul.prepend(newLi);

        const iframe = document.createElement(‘iframe’);
        iframe.src = ‘https://tv.irna.ir/’;
        iframe.frameBorder = ‘no’;
        iframe.scrolling = ‘no’;
        iframe.allowFullscreen = true;
        iframe.allow=”autoplay”;
        iframe.classList.add(‘responsive-iframe’);

        newLi.appendChild(iframe);
}
    });

                
                
            
            
                
#menu ul li.live a {
   color:red;
   padding: 0 5px;
}

#menu ul li.live a:before {
    display: inline-block;
    width: 8px;
    height: 8px;
    border-radius: 4px;
    background: red;
    content: ”;
    margin-left: 5px;
    -webkit-animation: blink 1s;
    animation: blink 1s;
    -webkit-animation-iteration-count: infinite;
    animation-iteration-count: infinite;
}
section.live {
overflow: hidden;
}

iframe{
width: -webkit-fill-available;
}
section.live iframe{
width: fit-content;
    position: absolute;
    top: 3rem;
    right: 0;
    width: fit-content;
}
section.live img{
width: -webkit-fill-available;
}


                
                
            
            
                
body.bg-worldcup2022 #mainbody {
     background-color: white !important;
}

                
                
            
    
    
        
            
                
            
            
                
                    
                    
                        https://irna.ir/xjTpXW
                        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ – ۰۹:۵۴
                        کد خبر 85811638
                        استان‌ها / آذربایجان شرقی
                    
                
            
        
        
                
                    

                    
                        
                        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴، ۹:۵۴
                    
                        کد خبر: 85811638
                    
                    
                        
                            استان‌ها
                                آذربایجان شرقی
                                    
                                
                        
                    
                    
                        T
                        
                        T
                    
                    
                        ۰ نفر
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                    
                            پرویز بابایی
                    
                        
                            
                            
                            
                            
                        
                        
                            
                                برچسب‌ها
                            
                            
                                
                                            آذربایجان شرقی
                                            
                                            تبریز
                                            
                                            بزرگراه
                                            
                                            طرح های عمرانی
                                            
                                            بهسازی راه ها
                                            
                                            وزارت راه و شهرسازی
                                            
                                            مرند
                                            
                                            مصاحبه اختصاصی
                                            
                                            جلفا
                                            
                                
                            
                        
                    
                    
                
            
                
                تکمیل باند دوم بزرگراه مرند – جلفا نیازمند ۲ هزار میلیارد ریال است
                
                    
                        
                            ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴، ۹:۵۴
                        
                    
                    
                            کد خبر:
                            85811638
                    
                
            
        
                
                    
                
            تبریز – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی باند دوم بزرگراه مرند – جلفا، گفت: تکمیل این طرح نیازمند تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال است.
            
        
        
            بابک نجفیان، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول کلی این طرح ۶۱ کیلومتر بوده که ۵۴ کیلومتر آن زیر ترافیک رفته و هفت کیلومتر آن نیازمند تکمیل است. 
وی با بیان اینکه عمده مشکل این پروژه عدم تخصیص اعتبار است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۷۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مطالبات پیمانکار است. 
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، امسال این پروژه تکمیل و زیر ترافیک می رود، گفت: در زمان کنونی قطعه ۱ب این طرح به طول ۱۶ کیلومتر به بهره برداری رسیده، قطعه ۲ب به طول چهار کیلومتر زیر ترافیک رفته و قطعه ۳ ب به طول هفت کیلومتر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است. 
نجفیان، با بیان اینکه این پروژه با مشارکت منطقه آزاد ارس اجرا می شود، ادامه داد: اجرای قطعه۱ الف این طرح به طول ۳۴ کیلومتر از خروجی این منطقه تا محدوده هرزندات در تعهد منطقه آزاد ارس بوده که اجرا و به بهره برداری رسیده است.  
وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح در کاهش ترافیک این مسیر و جلوگیری از تصادفات جاده ای نقش بسزایی ایفا می کند، یادآور شد: این بزرگراه از مسیرهای اصلی اتصال استان به کشورهای اوراسیا و اروپا و رسیدن به بازارهای منطقه بوده و تکمیل آن موجب افزایش زیرساخت های ترانزیتی، رونق اقتصادی و تسهیل صادرات و واردات استان می شود.  
 
 
به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا، بزرگراه مرند – جلفا ۶۱ کیلومتر است که طبق تفاهم نامه با منطقه آزاد ارس ۳۴ کیلومتر از این پروژه از سمت جلفا در تعهد این منطقه صنعتی تجاری بوده و برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 
این بزرگراه به دلیل منتهی شدن به منطقه آزاد ارس و تردد پرشمار وسایل نقلیه در آن، از مسیرهای حادثه ساز آذربایجان شرقی بوده که سالیانه دهها نفر در این جاده مصدوم می شوند یا فوت می کنند.
            
            
                
                
                    
                    
                
                
                
            
        
        
            
                
                    
                        استان‌ها
                            آذربایجان شرقی
                                
                            
                    
                
            
            
                
                    ۰ نفر
                    
                        
                        
                        
                        
                        
                    
                
                
            
            
                            پرویز بابایی
            
        
        
            
                    
                        
                            برچسب‌ها
                        
                        
                            
                                        آذربایجان شرقی
                                        
                                        تبریز
                                        
                                        بزرگراه
                                        
                                        طرح های عمرانی
                                        
                                        بهسازی راه ها
                                        
                                        وزارت راه و شهرسازی
                                        
                                        مرند
                                        
                                        مصاحبه اختصاصی
                                        
                                        جلفا
                                        
                            
                        
                    
            
        
            
                    
                        
                        
                        
                    
            
            
                
                    
                        
                        
                    
                
            
        
            
                
                    اخبار مرتبط
                    
                
                
                    
                                
                                        
                                                
                                        

    مشارکت منطقه آزاد ارس با وزارت راه در ساخت بزرگراه مرند – جلفا
        
    
        تبریز – ایرنا – استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال…
        

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    آزادراهی در آذربایجان شرقی به بلندای اتصال ۲ قاره
        
    
        به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا،  آزادراه تبریز – مرند- بازرگان به طول ۲۸۰ کیلومتر که از ۱۸ سال پیش کلنگ آن زده…
        

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    مشارکت ۶۰۰ میلیارد ریالی منطقه آزاد ارس در تکمیل آزادراه مرند- جلفا
        
    
        به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا،  رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار…
        

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    باند دوم بزرگراه مرند – جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است
        
    
        به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا،  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: باند دوم بزرگراه…
        

                                
                    
                
                
            
            
                
                    بیشتر بخوانید
                    
                
                
                    
                                
                                        
                                                
                                        

    مشارکت منطقه آزاد ارس با وزارت راه در ساخت بزرگراه مرند – جلفا
        
    

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    آزادراهی در آذربایجان شرقی به بلندای اتصال ۲ قاره
        
    

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    مشارکت ۶۰۰ میلیارد ریالی منطقه آزاد ارس در تکمیل آزادراه مرند- جلفا
        
    

                                
                                
                                        
                                                
                                        

    باند دوم بزرگراه مرند – جلفا به ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است
        
    

                                
                    
                
                
            
        
    
        
        
            نظر شما
            
                
                     
                        شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
                            × لغو پاسخ
                            
                        
                        
                        
                     
                    
                    
                    
                    
                    
                        
                            نام
                            
                        
                        
                            ایمیل
                            
                        
                        
                            نظر شما *
                            
                        
                            
                                
                                
                                    
                                
                                * لطفا متن تصویر را در جعبه متن وارد کنید
                                
                                    
                                
                            
                        
                            ارسال
                            
                        
                    
                
            
        
            
                
const bd =  document.querySelector(‘body’);
bd.classList.remove(‘dark’);



.nt-news #header {
    background-color: #0c3555;
}

#header {
    background-color: #ACACAC;
}

                
                
            
            
                
@media screen and (min-width: 768px){
.box.ads.fixed-ad:not(.hidden-xs) {
    display: none !important;
}
}
footer div.small {
    align-self: end;
    text-wrap: nowrap;
    max-width: max-content;
    margin: 1rem
}

.my-mt–10{
margin-top: -10px;
}

.my-mb-20{
margin-bottom: 20px;
}

.my-mb-0{
    margin-block: 0 !important;
}

.my-mb-0 ul li {
    margin-block: 0 !important;
}

.mybg-purple{
    background-color:purple;
}

@media (max-width: 767.98px) {
.my-sm-white-title.desc-overlay>div ul li .desc a {
    color: #fff !important;
}
}

.box.myticker-header>header h2 a {
    opacity: 1;
    width: max-content;
}

.box.myticker-header>header h2 {
    background-color: red;
    width: fit-content !important;
}

.rounded-img.desc-overlay ul li figure a img, .rounded-img.desc-overlay ul li figure, .rounded-img.desc-overlay ul li figure a:after {
    border-radius: 1rem;
}
.compact{
    margin-top: 0 !important;
}

.compact li{
    margin-bottom: -14px !important;
}

.box-v figure a {
     padding-bottom: 180% !important;
}

.responsive-iframe {
  top: 0;
  left: 0;
  bottom: 0;
  right: 0;
  width: 100%;
  height: 40vh;
}

.live-box>header h2:before {
    display: block;
    content: “🔴 زنده”;
    width: 75px;
    background: none;
    color: red;
    height: 26px;
    -webkit-animation: blink 1s;
    animation: blink 1s;
    -webkit-animation-iteration-count: infinite;
    animation-iteration-count: infinite;
}

.live-box>header h2 {
    padding-right: 58px;
}



        window.addEventListener(‘load’, function() {
        const section = document.getElementById(‘box3666’);
if (section){

        const ul = section.querySelector(‘ul’);

        const newLi = document.createElement(‘li’);

        ul.prepend(newLi);

        const iframe = document.createElement(‘iframe’);
        iframe.src = ‘https://tv.irna.ir/’;
        iframe.frameBorder = ‘no’;
        iframe.scrolling = ‘no’;
        iframe.allowFullscreen = true;
        iframe.allow=”autoplay”;
        iframe.classList.add(‘responsive-iframe’);

        newLi.appendChild(iframe);
}
    });

                
                
            
            
                
#menu ul li.live a {
   color:red;
   padding: 0 5px;
}

#menu ul li.live a:before {
    display: inline-block;
    width: 8px;
    height: 8px;
    border-radius: 4px;
    background: red;
    content: ”;
    margin-left: 5px;
    -webkit-animation: blink 1s;
    animation: blink 1s;
    -webkit-animation-iteration-count: infinite;
    animation-iteration-count: infinite;
}
section.live {
overflow: hidden;
}

iframe{
width: -webkit-fill-available;
}
section.live iframe{
width: fit-content;
    position: absolute;
    top: 3rem;
    right: 0;
    width: fit-content;
}
section.live img{
width: -webkit-fill-available;
}

تبریز – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی باند دوم بزرگراه مرند – جلفا، گفت: تکمیل این طرح نیازمند تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال است.

بابک نجفیان، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول کلی این طرح ۶۱ کیلومتر بوده که ۵۴ کیلومتر آن زیر ترافیک رفته و هفت کیلومتر آن نیازمند تکمیل است.

وی با بیان اینکه عمده مشکل این پروژه عدم تخصیص اعتبار است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۷۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مطالبات پیمانکار است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، امسال این پروژه تکمیل و زیر ترافیک می رود، گفت: در زمان کنونی قطعه ۱ب این طرح به طول ۱۶ کیلومتر به بهره برداری رسیده، قطعه ۲ب به طول چهار کیلومتر زیر ترافیک رفته و قطعه ۳ ب به طول هفت کیلومتر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است.

نجفیان، با بیان اینکه این پروژه با مشارکت منطقه آزاد ارس اجرا می شود، ادامه داد: اجرای قطعه۱ الف این طرح به طول ۳۴ کیلومتر از خروجی این منطقه تا محدوده هرزندات در تعهد منطقه آزاد ارس بوده که اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح در کاهش ترافیک این مسیر و جلوگیری از تصادفات جاده ای نقش بسزایی ایفا می کند، یادآور شد: این بزرگراه از مسیرهای اصلی اتصال استان به کشورهای اوراسیا و اروپا و رسیدن به بازارهای منطقه بوده و تکمیل آن موجب افزایش زیرساخت های ترانزیتی، رونق اقتصادی و تسهیل صادرات و واردات استان می شود.

به گزارش ایرنا، بزرگراه مرند – جلفا ۶۱ کیلومتر است که طبق تفاهم نامه با منطقه آزاد ارس ۳۴ کیلومتر از این پروژه از سمت جلفا در تعهد این منطقه صنعتی تجاری بوده و برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این بزرگراه به دلیل منتهی شدن به منطقه آزاد ارس و تردد پرشمار وسایل نقلیه در آن، از مسیرهای حادثه ساز آذربایجان شرقی بوده که سالیانه دهها نفر در این جاده مصدوم می شوند یا فوت می کنند.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=110481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.