به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامرضا قنبری با اعلام فوق اظهار داشت: هر ساله، سنجش میزان رضایت ذینفعان از عملکرد شرکت بر اساس نظامنامه نظرسنجی از ذینفعان شرکت ملّی گاز ایران و توسط موسسات معتبر علمی و دانشگاهی اجرایی گردیده و براساس نتایج مربوطه، هدفگذاری و برنامهریزیهای لازم صورت میپذیرد.
غلامرضا قنبری افزود: این نظرسنجی در حوزههای مختلف مشترکین (جزء و عمده)، مراجعین، نمایندگان جامعه، همسایگان، ذینفعان اصلی (شرکت ملی گاز ایران) و پیمانکاران صورت پذیرفته و نتایج مربوطه در جلسات متعدد بر اساس شاخصهای اجرایی پایش میشود.
سخنگوی شرکت گاز استان اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکتها، مؤسسات، نهادها و سازمانها، پیگیري تحقق اهداف مشخصی است که از جمله این اهداف، ارائه خدمات و خلق ارزش براي مشتریان و ذینفعان سازمان است از این رو شناخت درست و کامل ذینفعان یکی از بخشهای اصلی و هنر تصمیم گیري راهبردی میباشد.
قنبری با اشاره به اجرای این طرح توسط مؤسسات دانشگاهی معتبر ابراز امیدواری کرد: با شناسایی دقیق نیازها و نقاط قوت و ضعف عملکرد اجرایی و تدوین راهکارهای اصلاحی، گامی مهم در مشتریمداری برداشته و رضایت کامل ذینفعان حاصل گردد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: بررسی روند سه ساله نظرسنجی، حاکی از ارتقای میزان رضایت مردم از خدمات شرکت در سال 99 نسبت به سال های قبل میباشد.