رودخانه ها و مسيلها خانه سيل و مجاري طبيعي جريان هستند. با تصرف بستر و حريم ، مسيل را از خانه خويش منحرف و خود و ديگران را در معرض خطرات جاني و مالي جبران ناپذير قرار ندهيم.
آگهي تجدید مناقصه عمومي همزمان با ارزیابی کیفی (یکپارچه) یک مرحله ای
الف ) مناقصه گزار : شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي
ب) موضوع مناقصه :عبارت است از تجدید مناقصه واگذاری خدمات تامين40 دستگاه خودروی سواري استیجاری با راننده مورد نیاز شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی واقع در کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادي تبريز و شهرستان هاي تابعه) به مدت 24 ماه طبق شرایط مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (بصورت الکترونیکی) و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2003001186000017 ج) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 000/000/500/10 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شكل هاي ذيل ارائه گردد. 1- رسيد بانكي واريز نقدی به حساب IR 830100004001116206376803 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده شرکت های دولتی آب منطقه ای آذربایجان شرقی. 2- ضمانت نامه بانكي (هر دو مورد به نام متقاضي و به نفع شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي ) (به پيشنهادهاي فاقد سپرده،سپرده هاي مخدوش ،سپرده هاي كمترازميزان مقرر،چك شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.) دـ)محل،زمان و مهلت دريافت اسناد، محل تحويل و گشايش پيشنهادها: كليه داوطلبین شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی تامین خودروی درون شهری و برون شهری با راننده (مرتبط با امورحمل و نقل نفر) باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 000/000/2 ريال از طریق سامانه(واريز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است). ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است: 1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب درسامانه ستادایران درج شده است). شماره تلفن های مرکز راهبری و پشتیبانی در سامانه ستادایران درج شده است. 2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی و شرایط مناقصه و پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و… از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد. 3- شركت كنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی و پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) درسامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا بصورت سربسته و لاک و مهر شده و بصورت فیزیکی تا مهلت مقرر در اسناد به نشانی تبريز – بلوار 29 بهمن- شركت آب منطقه اي آذربايجان شرقي – دفتر حراست شركت تحویل نمایند. 4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در زمان مقرر در اسناد در اتاق كميسيون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشايش و رسيدگي خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 – 041 متن آگهي در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است.
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی |