اخبار ویژه

امام جمعه تبریز از پروژه مهم قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد دلیل ممنوعیت صادرات ۴۰ کالا به عراق چه بود؟ سراب و تیکمه‌داش آذربایجان‌شرقی جزو سردترین شهرهای کشور شدند جزییات مرگ دانش آموز ۱۴ ساله در مدرسه/ دانش آموز به خاطر تنبیه از سوی مدرسه صبح روز حادثه مجبور شد دور مدرسه بدود عوارض سرمایه‌ گذاری گردشگری در روستاها رایگان شد صادرات ۸۵۴ میلیون و ۳۷۴ هزار دلار کالا از گمرکات آذربایجان شرقی نصیرزاده: ایران و ترکیه می‌توانند الگوی اتحاد کشورهای منطقه باشند بازگشت تحریم‌های بین‌المللی بعد از اسنپ‌بک؛ ترکیه دارایی‌ها و حساب‌های ۲۰ شخص و ۱۸ نهاد ایرانی را بلوکه کرد پزشکیان: ما خودمان، خودمان را تحریم کرده‌ایم / آنهایی که نفت و گاز و سوخت ندارند و این منابع را می‌خرند چگونه زندگی می‌کنند؟ ما اینها را داریم و گرسنه هستیم / صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی معادل ۱۸ میلیارد دلار است سخنگوی ناوگان الصمود: اسرائیل ۱۳ کشتی ناوگان را تصرف کرد ؛ تعدادی از فعالان حاضر در ناوگان بازداشت شده‌اند

9

شرکت‌های بیمه‌ای از شیوه‌های نوین برای خدمات‌رسانی استفاده کنند

  • کد خبر : 49703
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شرکت‌های بیمه‌ای از شیوه‌های نوین برای خدمات‌رسانی استفاده کنند
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت سهولت دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای گفت: استفاده از شیوه‌های نوین و بهره‌گیری از فناوری‌های روز نیاز اصلی شرکت‌های بیمه‌ای برای توسعه سطح خدمات خود در جامعه است و باید بدین منظور اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در نشست با مدیران صنعت بیمه گیلان که با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در استانداری برگزار شد با بیان اینکه نقش بیمه در توسعه اقتصادی همگام با کارکرد اجتماعی آن باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: بیمه در بهبود کیفیت زندگی اجتماعی مردم و توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و آموزش و فرهنگ سازی بیمه ضرورتی اساسی است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای به معرفی صحیح کارکردهای بیمه‌ای نیاز است، عنوان کرد: ایجاد بازار رقابتی در میان شرکت‌های بیمه‌گر و ارائه خدمات بهینه و زودهنگام نقش بسزایی در اعتمادآفرینی و توسعه پایدار صنعت بیمه دارد.

وی ارتباط بین بیمه ها، کارفرمایان و بخش های مختلف تولیدی را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: برخی از بیمه ها در تامین خسارت ها سستی می کنند در حالی که مردم بیمه را برای جبران خسارت انتخاب می کنند.

استاندار گیلان با مهم دانستن تامین خسارت بیمه شدگان در کوتاه ترین زمان اظهار داشت: کوتاه شدن زمان پرداخت خسارت و لغو بوروکراسی های موجود، عاملی برای افزایش تمایل مردم برای استفاده از خدمات بیمه است.

عباسی با اشاره به ظرفیت های گردشگری و حادثه خیز بودن “حوادث غیرمترقیه” استان گیلان خاطر نشان کرد: به سبب تعدد تردد خودرویی، وقوع حوادث جاده ای در استان نیز بالاتر از دیگر نقاط کشور است، از اینرو لزوم ارائه خدمات بیمه ای و خسارت های این بخش در گیلان بیشتر احساس می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تشریح ظرفیت حمل و نقل دریایی و ریلی در استان اظهار کرد: بیمه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی از مواردی است که شرکت های بیمه ای باید به آن توجه کنند.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=49703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.