به گزارش تبریزمن، وی افزود ۲۹ سال و خردهای سابقه کار اجرایی دارم و فعلا هم در خدمت مردم عزیز استان هستم، اینجا هم نباشد، جای دیگری هست! این راه را ادامه میدهم، نگران نباشید!
در طول خدمتم پستهای خوب و در حد معاونت وزیر پیشنهاد شده ولی نپذیرفتم، چون خواستم در استان آذربایجانشرقی کار کنم.
همه چیز گل و بلبل نیست و در بحث راههای روستایی، وضعیت جادهها، آسفالت و ایمنسازی همیشه نقد وارد است و همین نقدها باعث میشود در حرکت و رویکردمان تغییرات بدهیم. آقای استاندار دستگاههای مختلف را رصد و پایش میکنند و عقبافتادگی ما در حوزه راه از میانگین کشوری را تذکر دادند و ما هم سعی میکنیم خلأ ها را در حد وسع تکمیل کنیم.
در زمان شهرداری آقای نوین قرار بر این شد که بهصورت مشارکتی اتوبان کسایی را شش خطه کنیم، تقسیم بندی اینطور شد که لاین جنوبی با راهداری و لاین شمالی با مجموعه شهرداری باشد.
ما سال ۸۹ یا ۹۰ پیمانکار گرفتیم و انجام دادیم، اما شهرداری نتوانست کار کند. در زمان شهرداری آقای شهینباهر این مورد را پیگیر شدیم و باز هم نتیجهای نداشت.
در جلسه شب گذشته در حضور آقای استاندار تصمیم بر این شد که زیرسازی این اتوبان بر عهده مجموعه راهداری، آسفالتریزی بر عهده شهرداری و تامین برق آن بر عهده اداره برق باشد.
در بحث نمک پاشی و راهداری زمستانه آزادراه تبریز – سهند سال گذشته به آنها کمک کردیم ولی امسال بر عهده خودشان است! کارفرمای این آزادراه شرکت عمران شهر جدید سهند و پیمانکار آن شخص خصوصی است.
سن ناوگان آذربایجانشرقی بالاتر از متوسط کشوری است و با توجه به اینکه جابجایی ۹۳ درصد مسافران از طریق ناوگان عمومی جادهای انجام میشود نوسازی این ناوگان یک ضرورت به شمار میرود.