3

ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیام رسان‌های داخلی در راستای رضایت مردم

  • کد خبر : 76588
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیام رسان‌های داخلی در راستای رضایت مردم

وزیر ارتباطات گفت: پیام‌رسان‌های داخلی باید با بهبود و ارتقای کیفیت خدمات به افزایش رضایت‌مندی مردم به عنوان اصلی ترین مولفه ارتقای سرمایه اجتماعی کشور کمک کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدستار هاشمی در نشستِ خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات که با حضور جمعی از معاونان وزارتخانه و مدیران سکوها و پیام رسان های بومی برگزار شد، اظهار داشت: پلتفرم‌ها (سکوهای) بومی به مرحله‌ای از بلوغ رسیده‌اند که توان حضور در عرصه بین‌المللی را دارند.

وی تصریح کرد: وزارت ارتباطات حمایت‌های خود را از سکوها و پیام‌رسان‌های بومی متناسب با اقتضات و شرایط روز دنبال می‌کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت موجود در توسعه فعالیت های سکوهای بومی در عرصه بین المللی و منطقه ای تاکید کرد که زمان ورود این سکوها به عرصه بین‌الملل فرا رسیده است و ما در دولت چهاردهم این رویکرد را با جدیت می‌کنیم.

هاشمی گفت: وقتی از حمایت هدفمند از سکوها و پیام رسان های داخلی صحبت می‌کنیم؛ منظور حمایتی است که در راستای اهداف جدید تعیین و ترسیم شده و مهمترین هدف ما نیز در حال حاضر، حضور پیام‌رسان‌های کشورمان در عرصه بین‌المللی به ویژه در میان کشورهای منطقه و یا کشورهای هم‌پیمان همچون سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای یا گروه بریکس است.

وزیر ارتباطات در ادامه یکی از موانع فراروی ارائه خدمات بر بستر سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی را “حبس داده‌های مردم توسط برخی نهادها و سازمان‌های دولتی” عنوان و تاکید کرد: در دولت جدید، حتماً قانون داده‌ها و اطلاعات ملی (دوام) را برای آزادسازی داده‌های مردم با جدیت پیگیری می‌کنیم تا هم زندگی مردم تسهیل شود و هم خدمت‌رسانی بر بستر سکوهای داخلی توسعه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=76588
  • ارسال توسط :
  • 66 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت بهبود کیفیت خدمات پیام رسان‌های داخلی در راستای رضایت مردم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.