0
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد

ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های متولی آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 83173
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های متولی آذربایجان شرقی برای جذب سرمایه‌گذاران
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌ها و ایجاد فضایی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران گفت: باید با همکاری و هم افزایی تمام نهادهای متولی تمهیداتی برای ایجاد تحول ویژه در بخش سرمایه‌گذاری اندیشیده شود چرا که رشد و توسعه اقتصاد استان اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایسنا، عبدالحمید سرتیپی در نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی عالی نسب افزود: با وجود این که گاهی اوقات اختیار کافی در استان برای رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت وجود ندارد ولی حداقل می‌توانیم با پیگیری مسائل، به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی دلیل بیشترین مراجعه صاحبان صنایع به اداره کل صمت استان را اخذ تسهیلات عنوان کرد و افزود: سال گذشته از محل تبصره ۱۸ توانستیم تنها به ۵۰ واحد تولیدی کمک کنیم.

وی با بیان این که در شهرک‌های صنعتی بسیاری از موارد باید به بخش خصوصی توانمند واگذار شود، اظهار کرد: طبیعتا منابع مالی دولت محدود است و نمی‌توان انتظار زیادی از بخش دولتی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اعطای مجوز برای ایجاد شهرک‌های صنعتی خصوصی گفت: تعلل در کارها موجب خستگی و دلسردی سرمایه‌گذاران می‌شود بنا بر این اگر تنها بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران را رفع کنیم مسائل مختلف به صورت مداوم حل و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر این که در حوزه سرمایه‌گذاری در بین استان‌ها رقابت زیادی وجود دارد، افزود: استانی موفق است که بتواند سرمایه‌گذاران را جذب کند البته استاندار آذربایجان شرقی اهتمام ویژه ای برای ایجاد فضایی مطلوب برای جذب سرمایه گذاران دارد.

لینک کوتاه : https://tabrizeman.ir/?p=83173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.