7

آغاز فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

  • کد خبر : 7679
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
آغاز فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری»، از دهم آبان ۹۹ بر روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» که با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید می‌شود، از دهم آبان به روی آنتن می‌رود.

این برنامه که شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به موضوعات مختلف حوزه باروری و ناباروری، از جمله علل ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، مانند سلول‌درمانی و دیگر تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین و نقش ژنتیک در درمان ناباروری اختصاص دارد.

مینا هاشمی و مجتبی حصامی اجرای این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارند و در سری جدید برنامه افزون بر جنبه‌های پزشکی، به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانشناختی این موضوع نیز پرداخته می‌شود.

گفتگو با زوج‌های نابارور و روایت تجربیات و دغدغه‌هایشان، تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده با موضوع ناباروری و آیتمی با عنوان کلاس ناباروری از بخش‌های جدید این برنامه است.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات، در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و پخش آن از شنبه دهم آبان ۹۹ ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود.

۵۰۶۰۷۱۴

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.