10
درخواست لیدرهای گردشگری تبریز از شهردار؛

آقای شهردار استعفا دهید!/ بگذارید این شهر نفسی تازه کند!

  • کد خبر : 3767
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۹
آقای شهردار استعفا دهید!/ بگذارید این شهر نفسی تازه کند!
جمعی از لیدرهای گردشگری تبریز با ارسال متنی به تبریزمن، خواستار استعفای شهردار تبریز برای پایان دادن به آشفتگی‌های حاکم بر شهر شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن در این متن آمده است:
 
ما جمعی از لیدرهای توریستی و دلسوز شهر تبریز واقعا از حادثه آخر طالقانی غمگین و محزون هستیم. آقای شهین‌باهر! خالصانه و عاجزانه از شما خواهشمندیم استعفا بدهید! استعفای امروز شما بزرگترین خدمت به این کهن شهر در راه ترقی و توسعه است.
 
اکنون که شهر در همه زمینه‌ها؛ در جذب سرمایه‌گذار، در فضای سبز، در جذب توریست و همه عرصه‌ها دچار مشکل و آشفتگی است، خواهش می‌کنیم استعفا بدهید تا با خاطره خوش از این مسند خداحافظی کنید!
 
به خدا، قحط الرجال نیست! کرسی شهرداری در عدم وجود شما، بدون صاحب نخواهد ماند! اکنون که اقدامات شهرداری باعث جان باختن کودکی بی‌گناه و معصوم شده است و خانواده‌ای را داغدار کرده، بهترین کار برای تسلی‌خاطر بازماندگان، استعفای شماست! بی‌صبرانه منتظر استعفای شما هستیم! بگذارید این شهر نفسی تازه کند!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بله قحطی رجال این شخص خیلی از شخصیت خودش دور شده و نمادی است که برسر سفره نشسته و هیچ کنترل وبازرسی نیست ودر خصوص مناطق که هیچ اقداماتی و اجرائیاتی ودر حوزه ها نیست الالخصوص در منطقه یک شهرداری . خواهشن تشریف ببرید تا ببینیم با این شهر آبرومند وفرهنگی کسی پیدا خواهد شد این وضع نابسامان را درست کند فقط بریدن ودزدیدن حق مردم در مناطق و رشوه گیری وخود نمایی و…

  2. Behtarin Shahrdar ra darim.lotfan saket bashid

  3. زمانی شهردار تبریز افرادی مثل فتح اللهی ، نوین بودند حال هم شهین باهر . شهرداری هست که کارمندان و مدیرانش مدیرانی که خودش نصب نموده است نیز ایشان را قبول ندارند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.