10
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

اعضای باند سارقان خودرو در تبریز دستگیر شدند

  • کد خبر : 1915
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
اعضای باند سارقان خودرو در تبریز دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان خودرو در تبریز که در استان های تهران، البرز و آذربایجان شرقی اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، سرهنگ صابر عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این باند در زمینه سرقت خودروهای پژو، سمند و زانتیا در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و البرز فعالیت می کرد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو از این باند، کشف و ضبط شده که تعدادی از این خودروها تحویل مالباخته ها شده و تعدادی در حال حاضر در توقیف هستند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ادامه داد: خودروهای به سرقت رفته توسط اعضای این باند اغلب فاقد قفل پدال، قفل فرمان و آژیر خطر بوده و در محل های خلوت پارک شده بودند.

وی گفت: سارقان بعد از سرقت خودروها، مشخصات اصلی موتور و شاسی را از بین می بردند و با مشخصاتی که از خودروهای تصادفی یا سوخته به جا مانده بود تطبیق داده و به فروش می رساندند.

سرهنگ عباس زاده با بیان اینکه این سارقان سابقه دار هستند، از شهروندان خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز و از پارک خودرو در محل های خلوت و تاریک خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.