9
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی:

افزایش ۱۰ درصد مصرف سی ان جی در ۶ ماهه اول سال ۹۹

  • کد خبر : 6753
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
افزایش ۱۰ درصد مصرف سی ان جی در ۶ ماهه اول سال ۹۹
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی از افزایش نزدیک به ده درصدی مصرف سی ان جی با توزیع بیش از ۳۵۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بازه زمانی شش ماه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی روح اللهی با اشاره به منابع عظیم گاز طبیعی در کشور و لزوم بهره‌مندی از آن در راستای رشد و پویایی اقتصادی و کاهش آلایندگی‌های ناشی از مصرف سوخت‌های فسیلی گفت: با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه در جهت تحقق اهداف شرکت ملی پخش تبدیل مصارف مختلف سوخت اعم از صنایع، خانگی و حمل و نقل در حال انجام می باشد.
 
وی در ادامه افزود: مصرف فرآورده گاز طبیعی آذربایجان‌شرقی در بخش حمل و نقل در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ نزدیک به ۱۰ درصد رشد داشته است. بر این اساس بیش از ۳۵۰ میلیون مترمکعب سی ان جی در جایگاههای عرضه سوخت این منطقه توزیع شده است.
 
مدیر منطقه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری در حال انجام است به طوری‌که تاکنون نزدیک به ۴۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری در استان اقدام به گازسوز نمودن خودروهای خود کرده اند که از کل خودروهای ثبت نام کرده، تعداد ۲۵۲۹ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل سی ان جی را به انجام رسانده و بقیه نیز در نوبت تبدیل رایگان می باشند. آن عده از مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری که تاکنون اقدام به تبدیل رایگان خودروهای خود ننموده‌اند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR از مزایای طرح یاد شده استفاده نمایند.
 
علی روح اللهی یادآور شد: از ۳۴۳ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه آذربایجان شرقی، در ۱۷۲ باب جایگاه سی ان جی خدمات سوخت رسانی به خودروهای گاز سوز به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.