12

بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در صحن شورا

  • کد خبر : 3079
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در صحن شورا

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرج محمد قلی زاده در این خصوص گفت: حسابرسی ها نشان دهنده ضعف هاست و اگر هدفی برای اصلاح وجود داشته باشد می‌توان ضعف های گذشته را اصلاح کرد. ▪️شهرداری اقساط وام را پرداخت می‌کند بدون اینکه تنها یک ماشین دریافت کرده باشد! وی افزود: هیچ خریداری قبل از تحویل […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فرج محمد قلی زاده در این خصوص گفت: حسابرسی ها نشان دهنده ضعف هاست و اگر هدفی برای اصلاح وجود داشته باشد می‌توان ضعف های گذشته را اصلاح کرد.

▪️شهرداری اقساط وام را پرداخت می‌کند بدون اینکه تنها یک ماشین دریافت کرده باشد!

وی افزود: هیچ خریداری قبل از تحویل بخشی از قرارداد، پول قرارداد را پرداخت نمی‌کند اما شهرداری در سال ۹۳ اقدام به خرید ماشین‌آلات کرده و پول آن را کامل پرداخت کرده است بدون اینکه کوچک ترین بخشی از قرارداد را دریافت نماید و لذا ۶ سال است شهرداری اقساط پولی که وام برداشته و اقدام به عقد قرار داد کرده است را پرداخت می‌کند بدون اینکه تنها یک ماشین دریافت کرده باشد.

قلیزاده تصریح کرد: موضوعات مالیاتی با جدیت پیگیری شود و در صورت جریمه شدن، تبعات مالی کلانی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باید با افراد خاطی و حسابداران برخورد شود اظهار داشت: امروز سازمان پسماند یک سازمان ورشکسته است که طبق قانون مالیات به آنها تعلق نمی‌گیرد اما این سازمان مالیات های کلان پرداخت می‌کند که دلیل آن عدم ‌توجه کافی است‌.

قائم مقام شهردار تبریز نیز در این خصوص گفت: در پی تسویه ادغام سازمان موتوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری هستیم که از طریق مراجع قانونی در تهران در این خصوص اقدام کرده ایم.

رسول موسایی افزود: در ارتباط با عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری، به عنوان یکی از سازمان‌هایی که بر اساس ماده ۸۴ تشکیل یافته است برای پیشگیری از شمول مالیات، صورت وضعیت‌های سازمان را حذف کرده ایم.

▪️بودجه واقعی سازمان مدیریت پسماند ۳۰ میلیارد است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز نیز با بیان اینکه موضوع خرید برف‌روب و نمک‌پاش را پیگیری می کنیم اظهار داشت: بودجه واقعی سازمان مدیریت پسماند ۳۰ میلیارد است.

علیرضا اصغری تصریح کرد: با راه‌اندازی سیستم الکترونیکی، کلیه خرید‌های سازمان اعم از ماشین‌آلات، بنزین و غیره به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

گزارش حسابرسی سازمان پسماند در سال ۹۷ به صورت مشروط به همراه موارد اصلاحی اعلامی از طرف اعضای شورای شهر به تصویب رسید.


http://tabrizeman.ir/?p=112245

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.