10

برنامه بعدی توسعه ربات‌های لجستیک است

  • کد خبر : 3919
  • ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰
برنامه بعدی توسعه ربات‌های لجستیک است

“رابرت پلیتر”(Robert Playter) مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای در مورد صحنه اصلی نمایش این شرکت در رویداد “Disrupt ۲۰۲۰” این موضوع را فاش کرد.

شرکت “بوستون داینامیکس”(Boston Dynamics) در برنامه آتی خود با ساخت ربات‌های لجستیک پیشرفته‌تر در صدد برآوردن خواسته‌های بیشتری از مشتریان خود است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی ای، شرکت “بوستون داینامیکس”، شرکتی که اخیراً با تمرکز بر ساخت ربات‌ها برای اهداف تدارکاتی تأثیرات چشمگیری ایجاد کرده است، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک برنامه‌های جالبی در سر دارد.

“رابرت پلیتر”(Robert Playter) مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای در مورد صحنه اصلی نمایش این شرکت در رویداد “Disrupt ۲۰۲۰” این موضوع را فاش کرد.

به نظر می‌رسد که تقاضا برای سگ رباتیک مشهور این شرکت موسوم به “اسپات”(Spot) افزایش یافته است، چرا که این شرکت اخیراً خرید آن را در اروپا و کانادا میسر کرده است و بر کسی پوشیده نیست که مردم در شرایط خاص و بحرانی به ربات‌های خودمختار احتیاج دارند، چرا که آنها می‌توانند کارهای زیادی از جمله مراقبت از گوسفندان گله برای مردم انجام دهند.

“پلیتر” گفت: مردم در حال احساس نیاز به داشتن یک ربات برای خود هستند تا بتوانند از راه دور کارهای خود را مدیریت کنند. ما همیشه فکر می‌کردیم که ربات‌هایی وجود داشته باشند که بتوانند در شرایط بحرانی مانند وقوع زلزله به مکان‌های خطرناک بروند، اما اکنون به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ کمی تعریف خطر عوض شده است. این همه گیری حس اضطرار و فوریت را تقویت کرده و نیاز به داشتن چنین ربات‌هایی را برای انجام کارهای مختلف بیشتر کرده است.

وی همچنین اشاره کرد که شرکت وی برای پایین آوردن قیمت “Spot” تا سطح مقرون به صرفه به شدت تلاش کرده است و در آینده نیز در این زمینه کار خواهند کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت در حال کار بر روی یک نسخه پیشرفته‌تر از ربات “هندل”(Handle) است که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و در حال آزمایش نمونه‌های اولیه آن هستند. این نشان دهنده بلندپروازی “بوستون داینامیکس” در ارتباط با صنعت لجستیک است.

“هندل” یک ربات چند منظوره و چند وظیفه‌ای است که می‌تواند به جعبه‌ها در قفسه‌ها دسترسی داشته باشد و در عرض چند ثانیه آنها را حرکت دهد. این ربات همچنین دارای قابلیت جمع شدن در حالت جمع و جورتری برای حمل و نقل آسان‌تر است.

“پلیتر” افزود: ما در زمینه لجستیک و تدارکات برنامه‌های بزرگی در سر داریم. ما می‌خواهیم در دو سال آینده محصولات جدید و مهیج لجستیکی را ارائه دهیم. اکنون مشتریانی داریم که آزمایشات مفهومی را انجام می‌دهند. ما چیزی را در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهیم کرد و در سال ۲۰۲۲ آن را به یک محصول در دسترس تبدیل خواهیم کرد.

شرکت “بوستون داینامیکس” کار خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است و در نظر دارد ناوگانی از ربات‌های لجستیکی را برای خدمت به انسان فراهم کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.