19
رئیس هیات مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان:

برنامه ریزی برای اشتغال ۱۰هزار نفر در کشت و صنعت و دامپروری مغان

  • کد خبر : 2318
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
برنامه ریزی برای اشتغال ۱۰هزار نفر در کشت و صنعت و دامپروری مغان
رئیس هیات مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان از اشتغال ۱۰ هزار نفر طی ۵ سال آتی در کشت و صنعت مغان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یونس ژائله با بیان اینکه روند رو به رشد و پیشرفت روز افزون این شرکت بعد از واگذاری به مجموعه شیرین عسل ادامه دارد گفت: اولویت اول این شرکت بعد از واگذاری به بخش خصوصی ساماندهی نیرو‌های انسانی شرکت است.

وی افزود: زمانی که بخش خصوصی وارد عمل شد ۵۰۰ نفر نیرو به صورت رسمی و هزار و۴۵۰ نفر نیز بصورت پیمانکاری با شرکت همکاری داشتند که بعد از تحویل به مجموعه شیرین عسل هزار و ۵۰۰ نفر جذب مستقیم شرکت شدند که جمعا هزار و ۸۵۰ نفر به صورت رسمی استخدام کشت و صنعت شوند.

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان در ادامه بیان کرد: در طول ۱۸ماه اخیر هزار نفر جدید نیز استخدام شرکت شده است تا تعداد کارکنان کشت و صنعت به دو هزارو ۸۵۰ نیرو افزایش پیدا کند.

ژائله در مورد سرمایه گذاری این شرکت در طول ۱۸ ماه اخیر گفت: از لحاظ سرمایه گذاری در بخش خصوصی ۶۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بصورت نقدی به شرکت پرداخت شده است که ۴۸۰ میلیارد تومان به صورت ثابت و مابقی در گردش پرداخت شده که از این سرمایه گذاری سودآوری خوبی برای مجموعه به دست آمده است.

وی از طرح‌ها و پروژ‌های جدید در کشت و صنعت خبر داد و افزود: ۲۲ پروژه طرح توسعه در نظر داریم که در این پروژه بالغ بر ۱۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان افزود: هدف ما آبادانی منطقه مغان و استان اردبیل است و هر چه در توان داریم برای رشد آن انجام خواهیم داد تا بیکاری جوانان در این منطقه به صفر برسد.

ژائله تصریح کرد: زنجیره کنونی کشت و صنعت مغان کشاورزی است که به صنایع تبدیلی تبدیل خواهد شد تا محصولات کشاورزی ارزش افزوده زیادی داشته و به محصولات با ارزش تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه رب در مغان راه اندازی و بزودی افتتاح خواهد شد افزود: کارخانه کنسروسازی و تولید روغن زیتون و بزرگترین خط تولید سورتینگ میوه در این کارخانه راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.