7

برگزاری نخستین نشست مجازی با پزشکان مطب ها

  • کد خبر : 6178
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۴۷
برگزاری نخستین نشست مجازی با پزشکان مطب ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، از برگزاری نخستین نشست مجازی با پزشکان مطب ها و بیمارستان های تابعه دانشگاه خبر داد.

سید فرشاد علامه، در خصوص نخستین نشست مجازی ارتباط مستقیم با پزشکان مطب ها و بیمارستان های خصوصی که قرار است ۲۲ مهر ۹۹ برگزار شود، گفت: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی درمان، در نظر دارد با برگزاری سلسله جلسات مجازی بین مدیران معاونت درمان و کادر درمان بخش خصوصی در حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران، زمینه را برای تسریع آگاهی از دغدغه‌های این حوزه و هم ‌فکری و تلاش دو سویه برای رفع چالش های موجود فراهم کند.

وی در ارتباط با اهداف این نشست مجازی، افزود: آگاهی بیشتر و دقیق‌تر از مسائل و چالش‌های موجود در حوزه‌های مختلف نظارتی مطب‌ها و بیمارستان‌های خصوصی، پزشکان، کادر درمان و فعالان این حوزه، بهره‌گیری از دیدگاه‌های همه ذی نفعان بخش درمان در توسعه نگاه‌ نوآورانه و دستیابی به راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات است. در این راستا استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های دیجیتال برای ارتقای کیفیت خدمات حوزه درمان ضروری و راه‌اندازی شبکه اجتماعی اخصاصی درمان در گسترش این تعامل‌ها کمک کننده است.   

علامه در پاسخ به این سئوال که نخستین رویداد برای کدام گروه برنامه‌ریزی شده است، گفت: نخستین نشست از این مجموعه برای پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصصی مطب‌های خصوصی محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌ریزی شده است. علاقه مندان برای حضور در این نشست، لازم است ضمن عضویت برای ثبت‌نام در شبکه اجتماعی اختصاصی درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران اقدام کنند. اعضای این شبکه علاوه بر حضور در نشست یادشده، امکان ارتباط با مدیران و کارشناسان معاونت درمان را بدون محدودیت زمانی و مکانی را خواهند داشت.

۵۰۴۴۹۷۹

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=6178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.