13
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 8694
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۴
بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات راهداری زمستانی استان در سال جاری با استفاده از ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اجرا می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، غلامرضا رسول زاده، افزود: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده اند.
 
وی اظهار کرد: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در قالب ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای استان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت ساماندهی شده اند.
 
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک و شن در راهدارخانه های استان ذخیره شده است، گفت: راه های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.
 
رسول زاده، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه پرسنل، بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در جاده های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده ها اقدام کرده است.
 
وی یادآوری کرد: راهدارخانه ها در جاده های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راهها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان آماده و تجهیز شده است.
 
رسول زاده، افزود: این اداره کل آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی است.
 
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=8694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.