10
استاندار آذربایجان‌شرقی:

توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد

  • کد خبر : 821
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
توزیع کالاهای اساسی یارانه ای باید در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد
استاندار آذربایجان‌شرقی کالاهای اساسی سهمیه ای را به عنوان یک امانت بزرگ نزد مسوولان دانست و گفت : فرآیند توزیع اقلام اساسی باید به گونه ای تدوین شود که منافع آن به مصرف کننده نهایی برسد و در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشد .

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با قدردانی از همه اقدامات انجام شده در جذب، تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و سهمیه ای افزود : هرگاه نتایج این اقدامات در معیشت و زندگی گروه وسیعی از شهروندان تاثیر مثبت داشت آنگاه می توان امیدوار بود که در حق مردم امانتدار خوبی بودیم .

وی ادامه داد: اقلام و کالاهای یارانه ای در شرایط بسیار دشوار بویژه تحریم های اقتصادی، از سوی دولت تامین می شود که مسئولیت سنگین ما توزیع عادلانه و وسیع بین اقشار جامعه بویژه گروه های آسیب پذیر است .

وی با اشاره به اینکه امروز توزیع یک قلم کالا بر آینده وضعیت موجودی و تعادل قیمتی همان کالا اثر دارد، اظهار داشت: آینده نگری در نظام تامین و توزیع جز رسالتهای بزرگ کارگروه تنظیم بازار استان است .

پورمحمدی از اعضای کارگروه خواست با در نظر گرفتن آیین نامه های ستاد تنظیم بازار کشور ، مدل توزیع یکپارچه و منظم کالاهای اساسی را با اولویت کالاهای مشمول یارانه دولتی تنظیم کنند .

رییس کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه تحریمهای اقتصادی چندین ساله مدیران ما را آینده نگر کرده است؛ گفت: طبق گزارش هایی که امروز در این جلسه عنوان شد؛ شاهد فراوانی ارزاق عمومی در سطح عرضه هستیم که بیانگر همراهی مردم و اقدامات و برنامه ریزیهای به موقع مدیران در ماههای گذشته است .

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.