9

خداحافظ تبریز پرآوازه!

  • کد خبر : 3591
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
خداحافظ تبریز پرآوازه!
وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر، مبلمان شهر و شکل و نمای ظاهری پروژه‌های شهری تبریز بقدری نا خوشایند و به هم ریخته که نه تنها شهروندان را عاصی کرده است بلکه صدای اعتراض گردشگران ورودی به شهر را نیز در آورده است.

یک لیدر گردشگری در این رابطه به تبریزمن می‌گوید: الان دقیقا دو سال است هر گردشگری به تبریز  می‌آید بلااستثنا از وضعیت جاده‌ها و چاله وچوله‌های شهر عصبی می‌شود. همه از کوچک و بزرگ، ذله شده‌اند، هر خانواده و جمعی که یکی دو روز در تبریز می‌ماند، می‌گوید اولین و آخرین بارمان است  ودیگر به این شهر نمی‌آییم.
 
وی می‌افزاید: دو سال است شهر تبریز هیچ تغییری به خود ندیده است، اکثر اماکن تاریخی یا در حال تخریب‌اند یا در دست تعمیر. مقبره‌الشعرا و مقبره استاد شهریار سال‌هاست دستخوش تعمیرات است.
 
این فعال حوزه گردشگری ادامه می‌دهد: توریست‌ها می‌گویند؛ مبلمان شهری تبریز در حد شهرهای کوچک کشور هم نیست. آنها می‌پرسند؛ چرا برای شهرتان کاری نمی‌کنید؟ این چه شهرداری‌ای هست که شما دارید؟
 
وی در خاتمه می گوید: خلاصه همه چیز به هم ریخته است. اگر یک‌سال دیگر هم آقای شهین باهر شهردار بمانند، باید برای همیشه با تبریز پرآوازه خداحافظی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.