7
یادداشت/

در حاشیه پرده‌برداری اخیر آقای استاندار!

  • کد خبر : 2013
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
در حاشیه پرده‌برداری اخیر آقای استاندار!
قطع یقین جناب استاندار نیک می‌داند درصدی از مدیران تحت امرش لیاقت حضور در پست و مقامی که اشغالش کرده‌اند را ندارند، که در این صورت انتظار می‌رود شخص جناب ایشان، استان را از وجود چنین افرادی نجات دهد.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: “هرگونه عقب ماندگی آذربایجان شرقی مربوط به نحوه مدیریت است نه چیز دیگر!” این جمله متعلق به استاندار آذربایجان‌شرقی است که اگر مشابه‌اش را مردم عادی می‌زدند یا رسانه‌ای می‌نوشت متهم به تضعیف جایگاه مدیران زحمتکش استان می‌شدند. ولی خوشبختانه جناب دکتر پورمحمدی همه را راحت کرد که از این بابت باید از ایشان تشکر نمود.

سالهاست همه از وجود برخی مدیران ضعیف و کم‌لیاقت در استان زجر می‌کشیم‌ و صدای منتقدین از وجود مدیران کوتوله که در هر دولتی از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا شاهدش بودیم  به جایی نرسیده است. اینک جناب پورمحمدی اولین استانداری است که بر تاثیر مدیریت در عقب‌ماندگی آذربایجان‌شرقی اعتراف و از آن پرده برداشته است.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا در حال حاضر نیز مدیران ضعیف در استان وجود دارند یا نه؟ قطع یقین جناب استاندار نیک می‌داند درصدی از مدیران تحت امرش لیاقت حضور در پست و مقامی که اشغالش کرده‌اند را ندارند، که در این صورت انتظار می‌رود شخص جناب ایشان، استان را از وجود چنین افرادی نجات دهد. افرادی که تنها در سایه ارتباط با برخی مقامات بالادست به مقام و منزلت اجتماعی و سیاسی دست یافته‌اند، چنان ضرری به توسعه و پیشرفت آذربایجان زده‌اند که آقای استاندار از نتایجش بیش از همه باخبر ومطلع است.

بی‌شک بالا بودن میزان بیکاری، مهاجرت و عقب‌ماندگی در بسیاری از شاخص‌های توسعه در مقایسه با دیگر استان‌ها در سایه تکیه زدن مدیران بی‌لیاقت در مناصب اداری حاصل شده است که امید می‌رود شاهد پاکسازی و عزل این قبیل مدیران از مناصب دولتی باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.