6
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز:

رسانه ها از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران واقعی حمایت کنند/ ضرورت نقد منصفانه به جای تخریب

  • کد خبر : 5452
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
رسانه ها از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران واقعی حمایت کنند/ ضرورت نقد منصفانه به جای تخریب
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بر لزوم حمایت واقعی رسانه ها از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید نقد منصفانه را جایگزین هر گونه تخریبی کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یونس ژائله در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی که در محل اتاق بازرگانی و با حضور خبرنگاران استان برگزار شد، اظهار داشت: بخش خصوصی و اتاق بازرگانی تبریز پذیرای انتقاد سازنده است اما در این میان انتظار برخی تخریب ها را از سوی برخی رسانه های استان نداریم.
 
وی با بیان اینکه حوزه تولید استان در شرایط حساس کنونی، بیش از همیشه نیاز به حمایت های اصحاب رسانه دارد، گفت: در شرایط کنونی باید کمک کنیم تا بخش تولید جان تازه ای گرفته و تولیدکنندگان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.
 
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه ادبیات جامعه باید به سمت حمایت از تولید پیش برود، گفت: رسانه ها در زمینه فرهنگسازی برای حمایت از تولید، نقش ویژه ای را برعهده دارند.
 
ژائله، هرگونه  حاشیه سازی علیه تولیدکنندگان را به ضرر بخش تولید و اقتصاد کشور دانسته و گفت: نباید با برخی کارها باعث دلسردی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شویم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه گاه نمی توانیم حمایت لازم را از سرمایه گذاران چه از سوی مسئولان دولتی و چه خصوصی انجام دهیم که این امر سبب فرار برخی از این سرمایه گذاران از استان می شود.
 
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه معرفی سرمایه های بخش تولید در استان به درستی شکل نگرفته است، گفت: از رسانه های استان خواستار تلاش بیشتر برای معرفی این سرمایه ها هستیم

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=5452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.