14
یادداشت/

شرعی‌سازی با یک گالن رنگ!؟

  • کد خبر : 2542
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
شرعی‌سازی با یک گالن رنگ!؟
جمع‌آوری المان‌ بازی کودکان که عده‌ای به پوشش دختربچه‌اش ایراد شرعی گرفته بودند، در عرض یک روز، چنان جنجالی به پا کرد که شهرداری مجبور شد پس از رنگ‌آمیزی و البته رفع مشکل و ایراد فنی دوباره آن را به محل قبلی خود بازگرداند.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: المان دختر بچه که در مسیر چایکنار توسط شهرداری تبریز نصب شده بود، یکی از جنجالی‌ترین المان‌ها در کشور شد چرا که عده‌ای به پوشش دختر بچه ایراد شرعی گرفته بودند اما در عرض یک روز از جمع‌آوری، آنچنان موضوعش جنجال کرد و فضای مجازی مردم بر علیه شهرداری بسیج شد که پس از رنگ‌آمیزی و البته رفع مشکل و ایراد فنی دوباره در محل نصب گردید.

از همان اول معلوم بود وقتی از کل سازه فقط قسمت مربوط به دخترک از المان کنده شده بود درست یا غلط از نظر منتقدین پوشش دخترک ایراد داشت. حالا پس از رنگ‌آمیزی با یک گالن رنگ، المان تکمیل و ان‌شاالله نظر مخالفین جلب شده است. ولی آنچه به جا ماند سختی کار در مجموعه شهرداری را نشان داد و ای‌کاش شهروندان متوجه شده باشند مدیریت شهر علاوه بر پروژه‌های عمرانی با چه سختی‌هایی باید کار فرهنگی، هنری و اجتماعی انجام دهد تا مردم‌پسند باشد و مهم‌تر آنکه منتقدی نداشته باشد.

 ختم کلام اینکه توصیه می‌شود آنانکه تاب و توان دیدن المان یک دختربچه را نداشتند و به آن ایراد گرفتند، سری به شهرهایی همچون تهران، مشهد، اصفهان و شیراز بزنند و ببینند در حوزه زیباسازی چه کارهایی آن هم با رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی می‌کنند و صد افسوس که مشابه‌اش در تبریز می‌شود مایه دردسر!؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.