11
مسعودی ریحان؛ عضو شورای شهر تبریز:

شوراها، فرزند ناتنی دولت هستند/ مانند بعضی‌ها در وادی‌رحمت عکس نگرفتیم/ سیاست عرضه و تقاضا علیه قشر کارگر است

  • کد خبر : 803
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
شوراها، فرزند ناتنی دولت هستند/ مانند بعضی‌ها در وادی‌رحمت عکس نگرفتیم/ سیاست عرضه و تقاضا علیه قشر کارگر است
عضو شورای شهر تبریز گفت: بعضا شوراهای شهر و روستا، فرزند ناتنی دولت محسوب می‌شوند و در بحران کرونا این امر بار دیگر نمود یافت بطوری که شوراها جایی در ستاد مقابله با کرونا نداشتند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامحسین مسعودی ریحان در نطق میان دستور خود در صحن شورای شهر تبریز، اظهار داشت: انتخاب سوره شورا در کلام الله مجید، حقانیت این مجموعه ها را به اثبات می رساند.

وی با بیان اینکه بعضا شوراهای شهر و روستا، فرزند ناتنی دولت محسوب می گردند چرا که جایی در ستاد مقابله با کرونا نداشتند، افزود: شوراها و شهرداری‌ها در مقوله بحران کرونا پا به پای مردم پیش رفتند.

وی ادامه داد: ما مانند برخی‌ها، در وادی‌رحمت عکس نگرفته و اقدامات پیشگیری از کروناویروس را به رخ دیگران نکشاندیم.

عضو شورای شهر تبریز همچنین تصریح کرد: در بحث آموزش و پرورش نیز در مباحث تخصصی موفق عمل نکرده ایم که این امر به تلف کردن وقت آینده‌سازان منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از فرهنگیان بازنشسته گفت: در قانون خدمات کشوری ماده ای وجود دارد که باید طبق نص قانون اساسی، فرهنگیان بازنشسته نیز باید همانند شاغلین از مزایا استفاده نمایند.

وی با اشاره به نگرانی‌های شدید ایجاد شده ناشی از افزایش قیمت نان و مشکلات کسب و کار در بین اقشار ضعیف جامعه، خاطرنشان کرد: سیاست غلطی در بخش عرضه و تقاضا به وجود آمده که علیه کارگران است. به طوری که برای کارگر از کلمه “باید” و برای کارفرما از کلمه “می تواند” استفاده می شود.

مسعودی ریحان در خاتمه سخنانش پیشنهاد داد؛ از بودجه سازمان فرهنگی و هنری برای حمایت از هنرمندان تئاتر، آشیق ها و سایرین استفاده شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.