9
رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز:

طراحی پد الکترونیکی با قلم معمولی مخصوص آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز

  • کد خبر : 869
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های الکترونیکی و مجازی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ا یسنا، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت ایمن سهند پدیده، از واحدهای مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز گفت: گسترش آموزش الکترونیکی در دوران شیوع کرونا و وجود برخی چالش‌ها در بازار تجهیزات آموزش الکترونیکی از قبیل کمبود کالا و قیمت بالای دستگاه‌های موجود، محققان این مرکز را برآن داشت در راستای رسالت علمی و گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و رفع نیازهای آن اقدام به طراحی و ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش الکترونیکی کنند.

علی پورزیاد با اشاره به قابلیت‌های منحصربه‌فرد این دستگاه، افزود: کار با قلم معمولی و سازگاری با تمام سیستم‌های عامل از محاسن عمده این دستگاه است.

وی هزینه بسیار پایین دستگاه نسبت به تجهیزات با کارآئی مشابه از قبیل قلم نوری و پد امضاء الکترونیکی موجود در بازار را از مزایای عمده این دستگاه برشمرد و یادآور شد: قابل‌نمایش بودن مطالب نوشته‌شده بر روی کاغذ معمولی، امکان استفاده آسان از دستگاه و بومی بودن اکثر قطعات از دیگر مزایای این طرح است.

وی با اشاره به نیاز جدی و کنونی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی کشور به تجهیزات آموزش الکترونیکی، افزود: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز آمادگی کامل برای تجاری‌سازی و عرضه گسترده دستگاه و همکاری با ادارات و مدارس را دارد.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از زمان شیوع ویروس کرونا چندین دستاورد فناورانه در راستای رفع نیازهای جامعه طراحی، تولید و توزیع کرده و در حال حاضر نیز در مرحله آزمایش و تکمیل قطعات چندین طرح مهم است که با اتمام تولید دستگاه‌ها، اخبار تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.