11
یادداشت/

طرح قالیباف، موازی کاری یا هماهنگ با دولت روحانی؟

  • کد خبر : 2648
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
طرح قالیباف، موازی کاری یا هماهنگ با دولت روحانی؟
نجات اقتصاد نه با بسته‌های اقتصادی دولت و مجلس بلکه در تن دادن به واقعیات شدنی است که فعلا شاهد چنین اقدامات خاصی از سوی سیاست‌مداران و دولتمردان کشور نیستیم.

تبریزمن- مهدی حافظ زاده: رییس مجلس شورای اسلامی قصد دارد در گفت‌وگوی زنده با ملت از «بسته اقتصاد مردمی» سخن بگوید. از این بسته و طرح معیشتی که توسط مجلس تهیه شده در حالی رونمایی می‌شود که پیش از این طرح های دولت عملا نتوانسته از میزان مشکلات اقتصادی کشور بکاهد.

معیشت مردم در ماه های اخیر همچون دو سال آخر دولت احمدی‌نژاد با تورم روزانه و لحظه‌ای همراه شده و درست یا غلط به نظر می‌رسد دولت روحانی اقتصاد کشور را رها کرده و از این حیث نگرانی از آینده کشور نه تنها دغدغه مردم عادی که مسئولین نظام نیز شده است. حالا اندک اندک بیانیه‌های اعتراضی مراجع عظام تقلید از مشکلات اقتصادی نیز شروع شده که آغازگرش آیت‌الله مکارم شیرازی بود و انصافا به تندی دولت را نوازش کرده است.

بسته اقتصاد مردمی قالیباف و همفکرانش در مجلس انقلابی اگر احساسی تهیه شده و شامل یک کیسه برنج هندی، روغن نباتی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی باشد و حداکثر چند تومن وام کم‌بهره و از این قماش کمک‌ها، قطعا کمک حال رفاه ملت نخواهد بود. راه برون‌رفت از اوضاع فعلی را اقتصاددانان کشور در جلسات مختلف با رئیس جمهور بارها گفته‌اند و دیگر سران نظام و از جمله شخص قالیباف؛ رئیس مجلس جدید بدان واقفند.

نجات اقتصاد نه با بسته‌های اقتصادی دولت و مجلس بلکه در تن دادن به واقعیات  شدنی است که فعلا مردم از سیاستمداران به جای اقدامات ویژه، شاهد بسته‌های اقتصادی هستند و بس!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=2648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.