9
در تبریز چه خبر است؟

عوت عمومی از شهروندان برای تماشای گل لاله در دوران کرونایی!؟

  • کد خبر : 694
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
عوت عمومی از شهروندان برای تماشای گل لاله در دوران کرونایی!؟
دعوت از شهروندان برای دیدن گل، قطع یقین این شائبه را ایجاد می‌کند که گویا ویروس کرونا را شکست داده‌ایم در حالی‌که آمار مبتلایان به این ویروس در آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز روند افزایشی داشته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مدیریت فضای سبز شهرداری تبریز اخیرا با انتشار پوستری در فضای مجازی از شهروندان خواسته است از ششم تا شانزدهم این ماه برای تماشای گل‌های لاله به باغ گلستان بروند.

در حالی‌که دغدغه عموم جامعه کنترل کرونا و شکست آن بوده و نگرانی وزارت بهداشت و درمان از پیک دوم آن می رود معلوم نیست به چه علتی مدیریت جنجالی فضای سبز شهرداری تبریز سراغ این برنامه رفته است.

این در حالیست که ایرج شهین باهر شهردار تبریز به علت مثبت بودن ابتلایش به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و بیم آن می‌رود وی در جریان اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نباشد.

پیشنهاد می‌شود مسئولین شهرداری برای اطلاع‌رسانی عملکرد گلکاری فصلی خود که پس از چندماه عمرشان تمام می‌شود از فضای مجازی و کانال‌های خبری اقدام کنند و به جان شهروندان ارزش قائل شوند.

دعوت از شهروندان برای دیدن گل، قطع یقین این شائبه را ایجاد می‌کند که گویا ویروس کرونا را شکست داده‌ایم در حالی‌که آمار مبتلایان به این ویروس در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز روند افزایشی داشته است. از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز انتظار می‌رود در این خصوص موضع‌گیری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.