8

قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خدمات دولتمردان و مسئولان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 3114
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
قدردانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از خدمات دولتمردان و مسئولان آذربایجان شرقی

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیداری که در محل استانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همه دولت‌ها از اول انقلاب خدمات شایسته‌ای در کشور انجام داده‌اند و دولت فعلی هم انصافاً در شرایط بسیار سخت، کشور را به خوبی […]

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیداری که در محل استانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همه دولت‌ها از اول انقلاب خدمات شایسته‌ای در کشور انجام داده‌اند و دولت فعلی هم انصافاً در شرایط بسیار سخت، کشور را به خوبی اداره کرده است.

وی، وجود نقاط قوت و ضعف در هر مجموعه‌ای را طبیعی دانست و گفت: اگر کسانی نقدهایی نیز به دولت دارند باید آن را در کنار خدمات و به صورت منصفانه و منطقی بیان کنند.

استاندار آذربایجان‌ شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نقش ارزنده نماینده ولی فقیه در ایجاد همدلی و وفاق بین مسئولان و اقشار مختلف مردم، گفت: امروز کوچکترین ناهماهنگی میان ارگان‌ها، جریان‌ها و مدیران که موجب غفلت از خدمت به مردم شود، گناهی نابخشودنی است.

محمدرضا پورمحمدی حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا درباره عزاداری‌های ماه محرم را بسیار مهم و راهگشا دانست.

وی همچنین گزارشی از اقدامات و خدمات دولت در استان ارائه کرد و با بیان اینکه خدمت به مستضعفان از مهم‌ترین اهداف انقلاب است، افزود: امروز همه روستاهای بالای ۱۰ نفر خانوار استان از نعمت برق برخوردارند و زیرساخت‌های مختلف از جمله راه، بهداشت، گاز، اینترنت و سایر خدمات به صورتی چشمگیر و افتخارآمیز در روستاها و مناطق محروم فراهم شده است.

وی تأکید کرد: در کنار همه این اقدامات، مهم‌ترین دستاورد این انقلاب، امنیت و آرامش کشور و استان در میان طوفان ناامنی‌های در منطقه است.


http://tabrizeman.ir/?p=112004

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=3114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.