8
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

مرکز کشوری انجمن پیشگامان سلامت در آذربایجان‌شرقی تشکیل شد

  • کد خبر : 4301
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
مرکز کشوری انجمن پیشگامان سلامت در آذربایجان‌شرقی تشکیل شد
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به تشکیل ۲۲ قطب کشوری در استان‌های مختلف جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از فعالیت‌های کانون تربیتی فرهنگی دانش‌آموزی، قطب کشوری انجمن پیشگامان سلامت در این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، طاهر علمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ترجیح سلامت دانش آموزان بر مسایل آموزشی در ایام کرونایی سال قبل نشان دهنده اهتمام نظام تعلیم و تربیت به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است و از زمان شیوع کرونا،  آموزش و پرورش در پیگیری مسایل درسی و تربیتی دانش آموزان با کار شبانه روزی آرامش فکری دانش آموزان و اولیای آنها را فراهم کرد که نقش بی بدیل معلمان در این راستا ستودنی است.
 
وی جانفشانی معلمان در ایام کرونا را موجب ماندگاری حرکت خوب معلمان دانست و گفت: با توجه به کلیدی بودن عنصر معلم در سیستم آموزش و پرورش، معلمان باید از طرف تمام سازمان ها مورد حمایت جدی قرار گیرند.
 
علمی سلامت انسان را نشانه برکت دانست و افزود: در راستای اهداف تعیین شده برای انجمن پیشگامان سلامت،  باید با انجام پژوهش های مختلف و ایجاد زیر مجموعه های مختلف این اهداف محقق شود.
 
رییس اداره فرهنگی، هنری و فعالیت های اردویی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به تعداد کانون های فرهنگی و تربیتی فعال در آذربایجان شرقی با ۵۱ واحد، ساختار کانون ها را اداری و آموزش معرفی کرد و گفت: نیروهای شاغل در کانون های سطح استان نیروهای کارآمد با میانگین سنوات خدمت ۲۰ ساله هستند و به خاطر فعالیت های ارزنده کانون های فرهنگی و تربیتی سطح استان تشکیل قطب کشوری انجمن پیشگامان سلامت که دبیرخانه آن در تبریز خواهد بود، به این استان واگذار شده است.
 
علی فنایی با اشاره به توانمند سازی افراد دخیل در این زمینه اظهار کرد: انجام یک کار خوب نیازمند شروع خوب است که به همت اعضای کار گروه و تشکیل اتاق فکر منسجم انجام این مهم عملی می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=4301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.