7
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

پویش های کمک به نیازمندان موجب افزایش وفاق و همدلی بین مردم شد

  • کد خبر : 812
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
پویش های کمک به نیازمندان موجب افزایش وفاق و همدلی بین مردم شد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پویش های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا موجب شد تا همدلی و وفاق در بین مردم بیشتر شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن شهرام دبیری با اشاره به آماده سازی بسته های ارزاق جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا توسط پویش رحمت، اظهار کرد: پویش رحمت با هماهنگی تعدادی از خیران اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کرده و از امروز توزیع این اقلام در بین افرادی که در اپیدمی کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند، آغاز می شود.

او ادامه داد: پویش رحمت یک حرکت مردمی است که خیلی از مردم در آن مشارکت کرده اند و حتی مبلغ اکثر کمک های نقدی، هزار تومان بود و البته افرادی هم بودند که یک میلیارد تومان کمک کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این کمک ها هرچند با ارقام پائین، نشان می دهد که احساس همدلی و وفاق بین مردم وجود دارد و همه می خواهند به هم‌نوعان خود کمک کنند.

او افزود: این یک حرکت بسیار ارزشمند است و ما می بینیم که تمامی آحاد جامعه اعم از مردم، خیران، هیئت های مذهبی، مساجد، بسیج و … متحد شده اند تا برای هم‌نوعان کمک کنند.

دبیری تاکید کرد: با اینکه می دانیم شاید دولت در موضوع کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا مقداری محدودیت داشته باشد، اما همینکه مردم در این زمینه پیشرو و پای کار هستند، بسیار خوب است و باعث ایجاد اتحاد و وفاق بیشتر شده است.

او با قدردانی از زحمات و تلاش های خیران در پویش رحمت، گفت: از خداوند متعال می خواهیم که کارهای خیر و احسان همه مردم و خیران را قبول کند و به آنها برکت دهد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.