6
شایعه‌های ارزی موثر واقع نشد؛

کاهش مراجعه شهروندان به خیابان دارایی تبریز

  • کد خبر : 7086
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کاهش مراجعه شهروندان به خیابان دارایی تبریز
فعالیت دلالان جهت خرید و فروش انواع ارزها در بازار غیررسمی ارز تبریز همچنان ادامه دارد.

 
به گزارش آژانس خبری تبریزمن، این وضعیت در حالیست که خیابان دارایی تبریز امروز (پنجشنبه) پذیرای تعداد محدودی از شهروندانی بود که در پی فروش دلارهای خانگی بودند اما از حاشیه هایی که برخی ها برای بازار ارز به وجود آورده بودند خبری نبود.
در بازار غیررسمی ارز تبریز، قیمت دلار در اولین روز آبان و آخرین روز هفته ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان را تجربه کرد، به طوری که نسبت چند روز پیش این هفته نرخ ثابتی را به خود گرفت و تقریبا در ریل ثابت قرار گرفت.
کنترل بازار ارز در حوالی خیابان دارایی هم کاهش نسبی را به خود گرفته و تب و تاب ناشی از تشدید قیمت ارز به نحو چشمگیری افول کرد و از آن شدت ۲ هفته پیش خبری نبود.
طبق مشاهدات خبرنگار “تبریزمن”، صرافی های ارز در داخل پاساژ امیرنو و نیز خیابان های دارایی و جمهوری باز بوده و فعالیت های خرید و فروش با همان قیمت های تقریبی امروز ادامه داشت.
با این حال باز هم تعدادی از شهروندان در پیاده روهای خیابان دارایی مشاهده شدند که به صورت خودجوش مشغول پرس و جو درباره فروش دلارهای خود بودند!
در نهایت، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که باید اطلاع رسانی رسانه ها از بابت راهنمایی شهروندانی که قصد فروش دلارهای خانگی را دارند به نحو مناسب صورت گیرد تا در دام سوءاستفاده کنندگان این حوزه قرار نگیرند.
.
.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=7086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.