14
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

کاهش ۴۸ درصدی تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 634
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
کاهش ۴۸ درصدی تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تردد در جاده‌های مختلف استان در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده، افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های مختلف استان در فروردین سال جاری ۱۱ میلیون و ۸۳۱ هزار تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری و اعمال محدودیت تردد بین استانی و شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از عوامل کاهش تردد در جاده های استان است، اظهار کرد: از کل تردد ثبت شده ۱۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

علیزاده، ادامه داد: مسیرهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد، تبریز – صوفیان با بیش از ۸۳۲ هزار تردد، آذرشهر- ایلخچی با بیش از ۶۲۳ هزار تردد و بناب- مراغه با ۲۷۵ هزار تردد پر رفت و آمد ترین مسیرها در استان بودند.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.