6
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل:

کرونا در استان اردبیل دوباره روند صعودی گرفت

  • کد خبر : 1495
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کرونا در استان اردبیل دوباره روند صعودی گرفت
میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان اردبیل که در روزهای اخیر روند پایدار و کاهشی داشت روز شنبه روند صعودی گرفته و تعداد مبتلایان نسبت به روز جمعه دو برابر افزایش یافت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه ستاد مدیریت کرونا اردبیل گفت: روز گذشته میزان ابتلا در استان به بیماری کرونا  رکورد جدیدی داشته و  بیشترین تعداد از زمان شیوع بیماری کرونا در استان بوده است.

وی با ابراز نگرانی از روند رو به رشد ابتلا به بیماری کرونا در استان بیان کرد: متاسفانه  تعدادی از شهروندان استان  این بیماری را تمام شده تلقی کرده و  رفتار عادی و قبل از شیروع این ویروس را در پیش گرفته اند.

او هشدار داد که اگر شهروندان مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، وضعیت قرمز استان  رو به بهبود و تبدیل به وضعیت ‌زرد و سفید نخواهد رفت.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا استان اردبیل در روز شنبه ۷۴ مورد جدید این بیماری در این استان شناسایی شد  و این در حالی است که در روز جمعه این تعداد ۳۵ مورد بود.

در روزهای اخیر بی‌توجهی شهروندان استان اردبیل به موضوع فاصله گذاری اجتماعی بیشتر شده و موارد بی شماری از ازدحام، اجتماع و حضور پرشمار مردم در معابر بدون رعایت مراقبت‌های بهداشتی مشاهده می‌شود.

تاکنون تعداد بیماران کرونایی در کشور به ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر رسیده و ۶ هزار و ۹۳۷ نفر از انها جان باخته اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=1495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.