4

افتتاح یک کانکس با طعم کرونا توسط شهرداری آذرشهر

  • کد خبر : 18271
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
افتتاح یک کانکس با طعم کرونا توسط شهرداری آذرشهر
شهرداری آذرشهر پنجسنبه گذشته در حرکتی قابل تامل اقدام به برگزاری مراسم روز زمین پاک و افتتاح یک فقره کانکس بازیافت بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در حالی که بدلیل اوج‌گیری بیماری کرونا و وضعیت قرمز در اکثر نقاط کشور بویژه شهرستان آذرشهر، شاهد تعطیلی بازار و اصناف و اعمال محدودیت‌های شدید دو هفته‌ای برای تردد و تجمع از سوی ستاد مقابله با کرونا هستیم اما از قرار معلوم این محدودیت‌ها فقط مختص مردم بوده و برای برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و عمومی از جمله شهرداری آذرشهر بی‌معناست.
بنا به گزارش میدانی شهروند خبرنگاران و مشاهدات مردمی، روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه، شهرداری آذرشهر در حرکتی عجیب و قابل تامل اقدام به برگزاری مراسم روز زمین پاک و افتتاح یک فقره کانکس بازیافت بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور خانواده‌ها و برخی اعضای فعلی شورای شهر، شهردار و کارکنان شهرداری نمود.
این مراسم که بیشتر به یک شوی تبلیغاتی در آستانه انتخابات و همراه با تشریفات ویژه و تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح شهر انجام گرفت، بدون توجه به دستورالعمل‌ها و ممنوعیت‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و بدون در نظر گرفتن وضعیت قرمز شهرستان و شرایط بحرانی کنونی انجام شد به گونه‌ای که در این مراسم متاسفانه شاهد تجمع مردم و حضور تعدادی کودک و خردسال بدون رعایت فاصله اجتماعی بودیم.
حال این سوال در اذهان مردم و شهروندان شکل می‌گیرد که آیا برگزاری چنین مراسم و تجمعی آن قدر اهمیت دارد که قوانین جاری کشور و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا را زیر پا گذاشته و سلامت مردم را به بهانه‌های واهی هدف قرار دهند و شهرداری تنها برای اقدامات نمایشی و عملکردسازی اقدام به چنین حرکت‌هایی می‌نماید.
فارغ از شائبه تبلیغاتی این مراسم، از مسئولان ذیربط و نهادهای نظارتی و بهداشتی شهرستان انتظار داریم جهت تنویر افکار عمومی پاسخ مناسبی را به مردم ارائه نمایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.