3
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز:

برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص سگ‌های تبریز نهایی شد

  • کد خبر : 35857
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در خصوص سگ‌های تبریز نهایی شد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت در خصوص سگ‌های تبریز به برنامه ریزی و تصمیم گیری نهایی رسیدیم و این تصمیمات از اول اسفند عملی خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یونس فاتح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در خصوص ساماندهی سگ‌های تبریز ادارات مختلفی همچون اداره کل دامپزشکی استان، دانشگاه‌ها ودیگر ادارات ذیربط اعلام آمادگی کرده و حمایت خود در این مسئله را از شهرداری تبریز بیان کرده‌اند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند این مسئله را به صورت اولویت کاری خود در نظر دارد و با توجه به دستورات قضایی و حمایت‌ها و حساسیت های افکار عمومی در این مورد بایستی از هر گونه اقدامات و تصمیم‌های احساسی خودداری شود و سازمان مدیریت پسماند وظیفه خود می‌داند تا در حل این مشکل پشتیبان شهرداری‌های مناطق و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز باشد.

فاتح ابراز داشت: سازمان مدیریت پسماند تمامی امکانات خود را در این حوزه به پای کار می آورد و کلیات عملیات اجرایی پروژه به توافق طرفین رسیده است و هرکدام از وظایف خود مطلع هستند.

یوسف قوام جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز نیز در این نشست تصریح کرد : طی بازدید‌ها و جلسات صورت گرفته مکانی به مساحت پنج هکتار به صورت محصور در اختیار طرح ساماندهی سگ‌های تبریز قرار گرفته است و تمامی امکانات مورد نیاز اعم از آب، برق و گاز در این مکان مهیا گردیده است.

قوام خاطرنشان شد: سیاست های کلی کشوری که در زمان‌های پیشین اتخاذ شده بود هزینه‌های زیادی در بر داشت و هدف از این سیاست ها دورسازی سگ‌ها از محدوده شهرها بود که نتیجه موفقیت آمیزی در بر نداشت اما همکنون سعی داریم این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم .

وی اضافه کرد : طی سه فراخوانی که درخصوص عقیم سازی داده شده بود متاسفانه شرکت کننده ای وجود نداشت، ولی با تمهیدات صورت گرفته خوشبختانه شخصی در این راستا اعلام آمادگی کرده است.

جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: در این جلسه تمامی وظایف شهرداری‌های مناطق دهگانه مشخص شد تا با انجام وظایف خود از اول اسفند کار به صورت اجرایی درآید و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز ناظر این پروژه خواهد بود تا در مراحل اجرای این پروژه هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز، جانشین معاونت خدمات شهری و اجرای شهرداری تبریز و معاونین خدمات شهری و اجرایی شهرداری‌های مناطق ده گانه در محل سازمان مدیریت پسماند برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=35857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.