3
همزمان با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی "حلقه انس" برگزار می شود؛

نکوداشت “علیرضا عباسی تبریزی”، خوشنویس نامی مکتب تبریز

  • کد خبر : 39765
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
نکوداشت “علیرضا عباسی تبریزی”، خوشنویس نامی مکتب تبریز
همزمان با برپایی نمایشگاه خوشنویسی "حلقه انس" در تبریز، آئین نکوداشت استاد "علیرضا عباسی تبریزی"، خطاط و خوشنویس برجسته و نامی مکتب دوم تبریز و عصر صفویه برگزار می شود.

“حسن کرمانی” با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با آثار جمعی از هنرجویان هنر خط و خوشنویسی تبریز با عنوان “حلقه انس”، با هدف ارایه توانمندی ها و هنر خوشنویسان جوان تبریزی از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ مردادماه در نگارخانه استاد یاسمی خانه فرهنگ تبریز برگزار خواهد شد.
وی همچنین به دیگر برنامه های جنبی و اصلی این رویداد فرهنگی، هنری اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری آئین نکوداشت استاد “علیرضا عباسی تبریزی” یکی از برجسته ترین و تاثیرگذارترین خوشنویسان و هنرمندان دوره صفویه که نقش بی بدیلی در اعتلای هنر خطاطی در عصر خود داشته است، از دیگر اهداف و برنامه های این رویداد فرهنگی، هنری به شمار می رود.
کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور اساتید و هنرمندان نامی کشور در این رویداد فرهنگی اشاره کرد و افزود: دکتر کریم میرزائیان و استاد علی اشرف صندوق آبادی از جمله سخنرانان این آئین خواهند بود.
وی در خاتمه تلاش برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر خدمات، تلاش ها و تاثیرات استاد علی رضا عباسی تبریزی را از جمله مهم ترین اهداف و دلایل برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=39765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.